BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 11:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36]Roznica w silniku m43 1,6 i 1,8
PostNapisane: 17 lipca 2007, 03:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam,
przepraszam jak zadaje glupie pytanie ale jak rozpoznac silnik 1,6 m43 lub 1,8 m43?
czy sa jakies widoczne roznice? bo szczerze to auto mam od maja i tak mnie teraz troche ruszylo czy czasem nie bylo w nim przekladki....
czy sa jakies znaki szczegolne?
z gory dziekuje za chec pomocy...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2007, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E-39 530D
Jak masz przełożony na 1.8 to tylko się cieszyć,poszukaj na forum był poruszany taki temat.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 14:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: KrakĂłw
ja nie mowie ze sie nie ciesze:)
ale chcialbym byc w 100% pewny jaki mam, szukalem na forum ale lipa :/
moze nie umiem szukac
no nic pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 18:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Na moje oko to najszybciej pooglądać kolektor ssący, jesli 1,8 silnik to tak też będzie wybite na kolektorze, można odkręcić tez gumę z przepływomierza ( 2 opaski ) i na niej tez jest napisane, lub tradycyjnie szukać stopki na silniku z wybitym 184E2 lub też 164E2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL