BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325 muli się!!!
PostNapisane: 22 lipca 2007, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE
Witam !!!

Niedawno kupiłem BMW 325 z 95r składak. Albo mi się wydaje albo jest on troche zamulony. Nie przyspiesza tak jak powinien 2,5 silnik na benzynie na gazie jest jeszcze ciut gorzej na wysokich obrotach. Może to przez szeokie kapcie 225/45 i felgi 17". Np. na dwójce na asfalcie słabo kręci bączki, powyżej 150km/h przyspiesza już powoli. Na maxa udało mi się wycisnąć 200km/h. Jak jadę np 40km/h na trójce i dam mu do dechy to chodzi jakby nie na wszystkie gary i szarpie a po chwili jak załapie to idzie jak powinien. Co może być nie tak?


Ostatnio edytowano 22 lipca 2007, 17:04 przez wirus1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2007, 17:09 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Na pierwszy odstrzał powinny pójść świece zapłonowe i sprawdzenie cewek.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2007, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: KUJAWSKO-POMORSKIE
Jak sprawdzić cewki? Tam nie widać iskier nawet jak jest ćiemno, trudny dostęp. Można jakoś inaczej sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2007, 17:26 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
gdzieś już pisałem, ale powtórzę.


Najlepiej jest przy użyciu zapasowej cewki o pewności jej sprawności i metodą podmieniania każdej pokolei sprawdzać, czy jest odczuwalna poprawa w pracy silnika.
Samą cewkę jest ciężko sprawdzić, a w warunkach domowych praktycznie niemozliwe.
Jeżeli jest uszkodzona to w jej wnętrzu może dochodzić do przebicia iskry pomiędzy uzwojeniem a rdzeniem cewki i jest to niezauważalne dla oka.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL