BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] amorki
PostNapisane: 22 lipca 2007, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
witam,mam maly problem,zaraz po zalozeniu nowego lacznika stabilizatora na przod wyrabia sie i jest jak po przejechaniu ze 100 tys.ostatnio przy wymianie sprezyn z przodu amorek z prawej strony bardzo ciezko wchodzil.wygladalo to tak jakby byl dluzszy od lewego czy to mozliwe ze korpus jest dluzszy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2007, 23:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
raczej to niemozliwe. chyba ze ktos z poprzednich wlascicieli wymienial 1 szt amora i np zakupil inny... zueplnie inny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2007, 16:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Jesli wymontujesz obydwa amortyzatory to latwo sprawdzic czy korpusy sa roznych dlugosci.

Nie powinno tak byc. Jesli mozesz - spisz oznaczenia tych amortyzatorow - jesli beda takie same - to ok, jesli beda rozne mozna zaczac szukac ;p

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2007, 19:42 
u mnie tak bylo.oba amory takie same.od strony pasazera ciezko od kierwocy lekko.po wymianie swozni wachacza i tuleji oba ciezko weszly.jak uginalem wachacz przed wymiana amorka to z jednej moglem go wiecej ugiac niz z drugiej a na wachaczu masz az 3 elemnty ktore o tym decyduja.


Góra
  
 
 Tytuł: amorki
PostNapisane: 23 lipca 2007, 22:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: Olsztyn
na 100 wymieniany byl jeden amor bo widac,i to ten ktory ciezko wchodzi.bardzo mozliwe ze z tej strony gdzie lekko wchodzi jest luz na wachaczu.ale jak niedawno bylem na przegladzie to nic nie wykryl gosc.za bardzo nie mam czasu zeby wyciagac amorki.sprobuje na kanale jakos zmierzyc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL