BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 16:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dziwne piski z pod silnika
PostNapisane: 26 lipca 2007, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
witam ostatnio zaczelo mi cos poszczec pod maska mysle ze to pasek klinowy,ale jak patrze to z nim jest wszystko ok.Czy to moze byc wina napinacza,ze nie dosc dobrze naciaga pasek? zauwazylem ze napinacz chodzi dosc lekko i chyba lozsko juz sie skonczylo?Ile moze kosztowac nowy napinacz nie koniecznie ASO (BMW e36 318 TDS)


Ostatnio edytowano 26 lipca 2007, 21:41 przez simon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lipca 2007, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
witaj to piszczenie jest na zimnym silniku odrazu po odpaleniu czy caly czas ?? jezeli na zimnym to powiem ci ze mam ten sam problem po odpaleniu piszczy okolo 1min i niestety nie moge sobie z tym jak narazie poradzic wymienilem pasek obie rolki jedna z napinaczem i nic :zalamany: psikalem tymi wszystkimi sprajami na paski ale lipa jak piszczal tak piszczy mnie to strasznie wpienia bo jak rano odpalam auto i jest cisza to bardzo to slychac na forum byl juz ten temat i z tego co pamietam to nie znaleziono przyczyny tego pisku co do ceny rolek(wprawdzie mamy inne silniki nie wiem jak to bedzie u ciebie ) to nie jest kosmiczna nie pamietam dokladnie ale nie jest zle pozdrawiam :D

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
a wiec pisk jest przez caly czas z tym ze jak przygazuje to znika.O jakim srodku do paskow pisales i czy jak pasek jest odpowiednio naciagniety jest sens go psikac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
nie pamietam nazwy tego preparatu bo on byl mechanika mysle ze mozesz psiknac to raczej nie zaszkodzi podjedz do jakiegos zakladu powinni miec jakies cuda na piski co do tego ciaglego pisku u ciebie to nie wiem czym to jest spowodowane nie mialem czegos takiego u siebie kiedy wymieniales pasek? moze poprostu juz jest zjechany a co do napinacza to mysle ze musisz kuknac jak to jest u kogos innego i bedziesz wiedzial czy masz luzy czy nie pozdrawiam

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 21:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: okolice Krakowa
sa to preparaty typu silicon spray; mozesz tez wazelina technicza przesparowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2007, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
CZECHU napisał(a):
moze poprostu juz jest zjechany


Pasek nie jest zjechany.Jutro podjade do znajomego ze sklepu MOTO moze cos bedzie mial do psikniecia.
Dzieki


Ostatnio edytowano 27 lipca 2007, 22:09 przez simon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Elblag
mi tez cos piszczy jakbym mial swierszcza pod maska.i to dwa rodzaje
wyczailem juz ze to pudlo gdzie jest filtr powietrza i rury do niego dochodzace wpada w jakis rezonans i j ak podejde i przycisne reka to piszczenie ustepuje
znajomy mechanik na sluch probowal dojsc ale powiedzila ze musialby rozbierac bo wg niego to nie paski a raczej cos z alternatorem
w koncu poradzil mi zebym jezdzil i przyjechal jak bedzie piszczec wiecej.a mnie to wpienia
i chyba pojade do Adam serwis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 21:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Albo napinacz tak jak piszesz albo łozysko z alternatora.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1856
Lokalizacja: Włocławek
ja mam to samo i to na bank łożysko alternatora...jutro z tym jade ..ciekawe ile bedzie mnie to kosztowac?? :dontgetit:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 08:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
To co piszczy jak świerszcz pod maską to lożysko alternatora. Jak masz zdjęty pasek to zakręć sobie tylko alternatorem a usłyszysz delikatny pisk. A do diagnozy co gdzie stuka i piszczy to ja mam inny patent działa w 100%.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 09:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Elblag
Orso napisał(a):
ja mam to samo i to na bank łożysko alternatora...jutro z tym jade ..ciekawe ile bedzie mnie to kosztowac?? :dontgetit:

no wlasnie?
a ja zrobilem podkladke pod przykrecenie tego filtra powietrza i wyeliminowalem jednego swierszcza :)
bylo troche luzne i wpadalo w jakis dziwny rezonans
teraz bede nasluchiwal lozyska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL