BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 00:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] 91 2.4 td MUUUŁ (BARDZO SŁABA)!!
PostNapisane: 18 października 2011, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
Od pewnego czasu ma problem z moja bunia, jest bardzoooo slaba, dodam, ze byla w niej robiona glowica zawory itd 3 lata temu i miala potworne odejscie jak na seryjne prawie 120kucykow lecz po tych naprawach miala na pewno duzo wiecej... ale tak jak mowie ostatnim czasem jej mocy brakuje :/ wymienilem filtr paliwa powietrza oleju i nie jezdze na byle czym. Lecz dzis robilem przeglad i kolega z stacji jak wsiadl do niej i zobaczyl jak ona chodzi to powiedzial ze mam "zapowietrzony silnik" i dla tego taka slaba. A Wy panowie jak uwazacie? bo tak na prawde to pierwszy raz sie spotkalem z czyms takim jak zapowietrzenie silnika. o co w ogole w tym chodzi? co moze i gdzie sie zapowietrzyc? j jakie macie sugestie do mojej e30-stki?


Ostatnio edytowano 6 listopada 2011, 13:10 przez czyzys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 18 października 2011, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Za odpowietrzenie odpowiada odma ale nie wiem czy to ma taki wpływ na osiągi

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 18 października 2011, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
ta odma co ona powoduje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 19 października 2011, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
zadnych juz sugestii ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 19 października 2011, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
O odmie poczytaj, nowa kupisz w aso. Nie wiem jak to jest zrealizowane w TD, ale w tds sprawdzilbym czy lancuch rozrzadu nie jest rozciagniety i ustawil pompe na kompie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 1 listopada 2011, 13:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
a nikt nie slyszal o "zapowitrzonym silniku" ??? bo bardzo mnei ciekawi ta kwestia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 2 listopada 2011, 11:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
przepraszam ze tak spamuje, ale nikt nic nie wie na ten temat??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 3 listopada 2011, 12:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1349
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: e34, e39
Kod silnika: m50b25, m51b25
Garaż: e34 m50b25
e39 m51b25
nie istnieje cos takiego jak zapowietrzenie silnika, mozesz miec zatkaną odme, co powoduje wzrost cisnienia silniku, wtedy bardzo czesto wywala olej z pod pokrywy zaworow.

_________________
Drift the way to free my soul,
Another day, another way,
Fading into the air,
Just to stay alive...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 4 listopada 2011, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
Wlasnie kolego mam cos takiego jak mwoisz. wywaa mi olej spod pokrywy, poczatkowo myslalem ze uszczelka, ale byla nie dawno temu robiona, jak to naprawic?? znaczy ta odme? gdzie ona jest jak wyglada i jak na prawic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 4 listopada 2011, 08:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 366
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e28
Kod silnika: m20b20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Ten przewód numer 5 może być zatkany sprawdź go .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 4 listopada 2011, 08:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Czy masz tak, że rozpędza się do jakieś prędkości a potem praktycznie już stoi i z rury zaczyna dymić? Albo nie kręci Ci obrotów do odcinki tylko np do 3000 obrotów i też dymi? W 2,4 td pompa wtryskowa jest mechaniczna i ona też nie jest, wbrew pozorom, niezniszczalna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 4 listopada 2011, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
CarbonSchwarz Jutro sprawdze ta rurke i dam znac, a co do ty obrotow co piszesz Rafal525 to nie mam tak, ona kreci dopbrze obraotami, a dymic nie dymi ani grama pomijajac wiek samoochodu, wiadome na maksymalnych obrotach jak dochodzi to pusci dymek a potem juz spoko. a mam pytanie aropo tej odmy bo jestem zielony teraz, wiec odma to jest tak rurka elastyczna pod numerem 5? bo ktos mi mowil ze to jest jakas sruba czy cos. Wiec jak to jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 4 listopada 2011, 19:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 366
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e28
Kod silnika: m20b20
Ten przewód odpowietrza skrzynie korbową i te całe odpowietrzanie nazywa się Odmą i musisz zobaczyć czy nie jest zatkany .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] 91 2.4 td Muuuuuułł!
PostNapisane: 5 listopada 2011, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: E30td//E34tds
Ten przewod do odpowietrzania jest czysciutki, posprawdzalem przewody od turbiny i tez czyste turbina ladnie dmucha, wiec nie mam pojecia co to moze byc. A moze nie jest motor zresetowany znaczy komputer?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL