BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e36 318 tds jak sprawnie zaślepić zawór egr
PostNapisane: 12 listopada 2011, 13:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 466
Lokalizacja: Radzimex/TRW-AUTOMOTIVE-Czechy
Moje BMW: e36 touring tds
Garaż: Mam
Strzałka koledzy przeglądałem kilka for już na ten temat ale ale jakoś dziwnie to wszystko było objaśniane . Czy znalazłby się ktoś miły który dokładnie mi wytłumaczy co zrobić ,który przewód i jak :) mile było by widziane jakieś foto lub rzut na jakimś schemacie. Dzięki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 318 tds jak sprawnie zaślepić zawór egr
PostNapisane: 12 listopada 2011, 18:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 466
Lokalizacja: Radzimex/TRW-AUTOMOTIVE-Czechy
Moje BMW: e36 touring tds
Garaż: Mam
Ej koledzy podpowiedzcie coś :) :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 318 tds jak sprawnie zaślepić zawór egr
PostNapisane: 12 listopada 2011, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Spod tej bocznej czapki egra wystaje przewod podcisnieniowy, ktory idzie ku dolowi. Jest taki sam jak przelewy na wtryskach. Przecinasz go w polowie, w obydwa otwory wkrecasz po blachowkrecie (ma dobrze siedziec). Wlasnie zaslepiles sterowanie egrem. Jest to najskuteczniejsza metoda. Olej sie nie leje, nic nie trzeba przerabiac. Ja jeszcze polaczylem trytrytka te dwa kable, zeby luzem nie wisialy. Sam zawor warto wyczyscic, bo jak jest bardzo zabrudzony, to moze byc caly czas uchylony, co powoduje spadek mocy. Ja po zaslepieniu odczylem wyrazna oporawe w okolicach 1200obr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL