BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z maglem
PostNapisane: 7 grudnia 2011, 20:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Witam.
Wymieniłem maglownice na drugą ale że był problem z jej odpowietrzeniem (nie była to wina pompy) odkręcałem wężyki chcąc sprawdzić gdzie i czy leci płyn. No i odkręciłem ten metalowy przewód w maglu no i jak go wkręcałem z powrotem to niestety rozwaliłem gwint w obudowie. Musiałem przełożyć wszystkie części z nowego magla do starej obudowy (w starym maglu stukało pukało i leciało). Wszystko złożyłem tak jak było założyłem do samochodu odpowietrzyłem i baja wszystko działa lekko się kręciło (przód samochodu w powietrzu) samochód opuściłem na koła wyjechałem z garażu i zonk. W lewo bardzo ciężko się skręca kierownicą (jakby nie było wspomagania) w prawo jest dużo lepiej.
Pytanie czy może ta śruba de regulacji luzów maglownicy jest za mocno dokręcona a może ta śrubka (na spodzie magla schowana pod metalową wkręcaną pokrywką) co trzyma od spodu ten krótki wałek i łożyska się ciężko kręcą?
Ale skoro tak to dlaczego skręcając w jedną stronę jest lipa a w drugą jest lepiej

I tak jadę niedługo na kanał walczyć z tym ale może ktoś spotkał się z czymś takim?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] problem z maglem
PostNapisane: 8 grudnia 2011, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
a sprawdzales krzyzak na kolumnie? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] problem z maglem a może i nie?
PostNapisane: 8 grudnia 2011, 18:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Problem już rozwiązany.

No i zonk. Parę dni spokoju myślałem że już się ze wszystkim uporałem a tu znowu się zaczęło. Pompa wyje jak głupia w zbiorniczku jest jakby piana. Chyba zaczęła wyć od momentu jak poluzowałem trochę tą śrubę od redukcji luzów czy jak się to tam nazywa, bo kierownica trochę nie chciała wracać sama. Ale co by to miało do tego że pompa wyje? nie mam już pojęcia. Ma ktoś jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL