BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 19:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Twardsze sprężyny na tył i standardowe z przodu.
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 18:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich,
Posiadam BMW E36 coupe 318iS
Mam mały dylemat: muszę z tyłu wymienić sprężyny i amortyzatory i właśnie taki standardowy zestaw kupiłem. Jeszcze ze starych czasów zostały mi utwardzone sprężyny KW i porównałem je z tymi co kupiłem i te KW (żółte) mają więcej zwojów i są nieco dłuższe. Jak uważacie które lepiej założyć standardowe czy KW? Nie koniecznie zależy mi, żeby samochód był bardzo sztywny i przy czym trzeba pamiętać, że z przodu mam standardowy zestaw sprężyny i amorki. Z tyłu muszę wymienić sprężyny, bo mi siadły. Czy jeśli te sprężyny KW są trochę wyższe to i samochód na nich będzie stał wyżej, wydaje mi się, że tak ale pewien nie jestem. Wydaje mi się, że właśnie te KW były obniżające samochód, ale w taki razie dlaczego są dłuższe (no i sztywniejsze)?
No i najważniejsze czy jak z przodu mam standardowe sprężyny, a z tyłu założę utwardzone to czy zawieszenie będzie dobrze pracowało? Czy nie będzie się go gorzej prowadziło? Przód będzie bardziej męki, a tył bardziej twardy, a zawieszenie podczas jazdy pracuje całością.
Proszę o pomoc w podjęci decyzji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Twardsze sprężyny na tył i standardowe z przodu.
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 19:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
pod uwage wez to ze na sportowych sprezynach zwykly amortyzator szybko siadzie tzn.bedzie juz do dupy.Jezeli ,asz serie to zakladaj serie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Twardsze sprężyny na tył i standardowe z przodu.
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 21:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
O taką odpowiedź mi chodziło. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL