Cytuj:
a przepływomierz można jakoś wyczyscic?
Narazie go nie ruszaj - sprawdź jedynie, czy klapka we wnętrzu pracuje łagodnie i się nie przycina.
Cytuj:
podobno dobry silnik.tak słyszałem
Dla mnie bardzo dobry......zapisał się już w kartach historii jako jeden z wytrzymałych na ciężkie warunki eksploatacyjne
Co do problemu.
Dokonaj regulacji zaworów....to podstawa przy tych silnikach i ustaw luzy zaworowe na zimnym silniku 0,30 mm dla wszystkich zaworów......tylko nie ciasno
Drugim problemem jest kopułka i palec rozdzielacza W/N. Kopułka ma ten minus, że z biegiem czasu tworzy się przeskok iskry z 2 lub 5 gara do śrubki którą kopułka jest przykręcana do przedniego dekla na głowicy. Zamiast wytworzyć się na świecy, ginie wcześniej i pojawia sięwyskok zapłonu.....tu też możliwe dławienie i szarpanie silnikiem.
Sprawdź także podciśnienia po kolektorem ssącym ( głęboko umiejscowione od strony bloku) czy aby nie spadły.