BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 535 problem z obrotami
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:10 
cześć wszystkim
włąśnie nabyłem bmw 535 e34 z 91 roku i mam mały problem.otóż jak lekko dodaję gaz to silnik lekko się dławi a jak pogazuję ostro na drodze i stanę to szaleją obroty.jak jest zimny lub chłodny to jest w miarę dobrze jak się rozgrzeje jest żle.co to może być????chcę założyć gaz sekwencyjny i muszę doprowadzić maszynę do porządku.dodam że autko ma 164 tyś orginalnego przebiegu i jest w super stanie :)


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2007, 12:41 przez adas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Czy tak było od początku jak kupiłeś auto? Czy zrobiło się to już po zakupie? Czy wymieniałeś jakieś filtry?

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:38 
tak od początku.auto mam od kilku dni.nie pracuje płynie silnik bo czuję lekkie szarpania.nie wiem ile obrotów powinien mieć jak odpalę zimny?mój ma około 800.niby jedzie w miare dobrze ale nie reaguje dobrze na dodanie lekkie gazu.a jak wcisnę nagle gaz mocno to silnik najpierw schodzi z obrotami a potem wskakuje na wysokie.a jak dodam ostro gaz na osiedlu i stanę o obroty falują miedzy 400 a 1000.nie wiem co mam wymienić.wymieniłem świece i filtr powietrza.to może być sonda?planuję wymienić kopółkę z palcem i przewody wysokiego napięcia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:45 
wyczyściłem już całą przepustnicę i teraz eml chodzi super cichutko i płynnie.troszkę to pomogło ale niewiele.czy przyczyna może być w złym stanie przewodów i kopołki czy może gdzies indziej? :( a przepływomierz można jakoś wyczyscic?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 13:08 
dodam jeszcze że to moje pierwsze bmw :) podobno dobry silnik.tak słyszałem :) a na tym forum też jestem nowy więc jeśli robię jakies błędy to sorki...pozdrawiam wszystkich użytkowników BMW :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 13:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
adas, tak na początek zajrzyj do tego tematu : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ompa+oleju

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 13:18 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
a przepływomierz można jakoś wyczyscic?

Narazie go nie ruszaj - sprawdź jedynie, czy klapka we wnętrzu pracuje łagodnie i się nie przycina.
Cytuj:
podobno dobry silnik.tak słyszałem

Dla mnie bardzo dobry......zapisał się już w kartach historii jako jeden z wytrzymałych na ciężkie warunki eksploatacyjne :]

Co do problemu.
Dokonaj regulacji zaworów....to podstawa przy tych silnikach i ustaw luzy zaworowe na zimnym silniku 0,30 mm dla wszystkich zaworów......tylko nie ciasno :!:

Drugim problemem jest kopułka i palec rozdzielacza W/N. Kopułka ma ten minus, że z biegiem czasu tworzy się przeskok iskry z 2 lub 5 gara do śrubki którą kopułka jest przykręcana do przedniego dekla na głowicy. Zamiast wytworzyć się na świecy, ginie wcześniej i pojawia sięwyskok zapłonu.....tu też możliwe dławienie i szarpanie silnikiem.

Sprawdź także podciśnienia po kolektorem ssącym ( głęboko umiejscowione od strony bloku) czy aby nie spadły.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Przeczyść silniczek krokowy, mogą to być też przebicia na cewkach. Miałem kiedyś falującą szarpiące obroty i przyczyną były walnięte cewki, tez właśnie przy dodaniu gazu najpierw obroty spadały,a później dopiero wzrastały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 11:43 
hej wszystkim.
pogrzebałem troche w mojej bejcy i doszedłem do sondy lambda a ona jest przyspawana i ma generalnie nadpalone kabelki :( jak ją odpiąłem okazauje się że silnik płyniej pracuje niż jak jest podpięta.jak myślicie to ona jest przyczyną nierównej pracy silnika i zmulenia?na trasie jak jechałem spalała całkiem znośnie ale w mieście pali jak smok!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 19:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
adas, sprawdź to co napisał robert :

robertbmw napisał(a):
Sprawdź także podciśnienia po kolektorem ssącym ( głęboko umiejscowione od strony bloku) czy aby nie spadły.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 19:37 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Wszystko na to wskazuje, że tak.
Skoro była spawana :mur: i ma nadpalone kabelki :zdziwko: to czort wie, co jeszcze przechodziła :przestraszony:
Poprawa pracy silnika po wypięciu sondy wyraźnie tłumaczy, że jest PADNIĘTA....proponuję wymienić :cwaniak:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 20:29 
Dzięki Robert...Już zamówiłem boscha orginalną.Trochę kasy ale co orginał to orginał.Jutro zamontuję i mam nadzieję że moje 211 kucyków pokaże klasę :) A te zawory też trzeba będzie chyba sprawdzić.Ale wszystko po kolei..Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Monachijskich maszyn ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 22:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
I jak, wymieniłeś tą sondę ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL