Ze tak odkopie , bo mam mega problem .
Witam gdzieś już w temacie pisałem ,ze jest nie halo z centralką . Myślałem ze to tylko obolały siłownik ,ale dziś przyszła używka i co ? Dalej cisza . Sprawa wyglada tak .
Jeśli ruszam tym bolcem drzwi otwieraja sie i zamykaja on trzyma ten hak z zamka co otwiera i zamyka rygiel czyli otwarcie zamykanie dostaje on sygnał i rusza tym bolcem co w nim jest hak od otwierania - oto on.


Czyli tak jesli ruszam tymi bolcami bagażnik i drzwi pasażera reagują czyli ok . Zamykam auto bolec w pozycji otwartej - zamykam na pilot i powinien isc do góry otwieram drzwi a bolec dalej na dole czyli tak jakby nie dostał żadnego prądu. Oba siłowniki ta sama sytuacja , czyli rozwiazanie jedno silowniki są sprawne na 100% ? Brak prądu w tych drzwiach ??
Wazne info które mogą co nie co rozwiązać .
1. Siłownik wlewu baku tez nie reaguje ,ale kiedyś działał jak zamykałem auto wsadzając kluczyk od kierowcy zamykał wszystko prócz klapki z baku szedłem na strone pasażera i zamykałem pasażera i domykało bak. Od niedawna nie zamyka juz baku ,ale pewnie siadł siłownik , ale raczej to nic wspólnego ,bo kiedyś działał a drzwi kierowcy też nie ragowały na siłowniki jak zamykałem zamki od strony pasażera.
2. Jak ruszam tym bolcem od silownika od kierowcy to jak zamykam czy otwieram juz nie pamietam jest odgłos po zamkniecu (jakas 1sekunda) i robi dziwne "tyk" , ale jak otwieram czy zamykam nie pamietam dokładnie robi też "tyk" ale 10 razy głośniej i prawdopodobnie jest to w tej wtyczce komfortu czyli pod schowkiem pasażera i też tak jakby coś w siłowniku od pasażera ,ale moze to tylko echo idzie po drzwiach ,ale tego niewiem .
3. Jak zamkne i poczekam z 2-3 minuty i otworze tym bolcem od siłownika to w bagażniku też jakiś odgłos ,ale musze poczekać dość troche.
4. To taki dodatek ,ale też może coś powie . Jak kupiłem samochów była w komorze silnika syrena od alarmu ,ale odkreciłem ja ciągłem delikatnie kablem bo był lużny i wyszedł cały ucięty do równa , a i zarówka z ostrzegania alarmu tzn. straszam tez był w srodku i kable były luzem ucięte.
5. Tez moze nie wazne ,ale co nieco ma wspólnego z elektryką . W bagażniku musze mieć wyciągniętą zarówke która podświetla bagażnik ,bo po zapaleniu jej reaguje domykanie szyb z prawej strony - pasażer WTF ? I jak niedaj boże mam otwarte drzwi pasażera to szyba wysuwa sie do końca i wylatuje z prowadnicy i musze recznie silniczkiem drzwi pasażera później sterować zeby opadła ,a drugi człowiek mi spuszcza szybe siłą w dół. I jest to roboty na 2 godziny . Ważne tylko jaki jest objaw.
6. Nie reagują żadne drzwi tylko coś tyka jak są otwarte drzwi. Niema ryglowania
Ktoś kiedyś powiedział że to reaguje na jakiś alarm i coś w komforcie jest przestawione ,ale ile w tym prawdy .
Hmm wiecej informacji ważnych niemam no może jeszcze takie pytanie .
A co jak drzwi są z innego auta ma to jakieś znaczenie ? Bo mam wolne dwie wtyczki
zołta i biała ( zółta od domykania szyb (jak ktoś ma foto gdzie ją wsadzić bardzo prosze pokazać) , a biała z dwoma brązowymi kablami ponoć do grzania klamki ale wiszą oby dwie wtyczki luzem , moze to inne drzwi i niema gdzie włożyć wtyczki z domykania szyb , bo za cholere nie potrawie zeńskiej wtyczki znaleść . )
Jak ktoś potrafi mi pomóc chętnie wysłucham wszelkich rad , a najlepsze odpowiedzi nagradzam zimnym Lechem Poczta Polska

:pijaki: :brawo: bo jestem w ciemnej murzyńskiej pupie !
Ja obstawiam , że jest gdzieś przetarty kabel ,bądź gdzieś urwany sygnał od drzwi kierowcy. Dajcie rady co gdzie i jak tego szukać
Centralny zamek z pilota mam zrobiony tak jeśli to ważne.

Czyli czerwony +12 , czarny masa , zółty i żółto czarny +12 , 2 x brąz migacze , biały otwieranie i biało czarny zamykanie (dorobiony pin 17 którego nie było) i wszystko reaguje prócz drzwi kierowcy i klapki baku . Nie montowałem przekaźnika i domykanie to zrobie na wiosne.
