BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Gaśnie silnik na wolnych obrotach
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

Mam taki problem w swoim aucie, a mianowicie polega on na tym, że silnik gaśnie na wolnych obrotach np. przy wyjeżdżaniu z parkingu sklepowego gdzie jedzie się powoli, tylko to nie jest tak, że ja jadę równomiernie i on gaśnie tylko np. jak raptem ruszę z miejsca to jest zanik obrotów i nie idą z powrotem w górę. na wysokich obrotach nigdy tego nie ma, tylko na wolnych. Ostatnio dzieje się to dość często, jeszcze dodam, że dzieje się to też w takiej sytuacji jak ruszam autem powoli następnie hamuje i raptem ruszam trochę gwałtowniej i właśnie w tym momencie jest ten zanik obrotów i gaśnie silnik. Auto ma instalację gazową (sekwencja), ale dzieje się to i na benzynie i na gazie. Tak w ogóle autko to E34 520i 24V M50 automat. Co to może być ? Co powoduje te gaśnięcie silnika ? Filtry powymieniane, nowe cewki, nowe świece, nowa sonda, przepływomierz sprawny czysty, silniczek krokowy wyczyszczony, guma od przepływki nowa szczelna. Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Nikt nie jest mi w stanie pomóc ??? Bardzo bym prosił, takie fajne autko, a czasami tym gaśnięciem silnika robi mi obciach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 20:31 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Sprawdź i zmierz czujnik położenia przepustnicy
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3904

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Bydgoszcz
mam podobny problem w e36 320i, na gazie jak i rowniez na benzynie ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: lubuskie
Powiem tak - sprawdz szczelnosc układu ssacego powietrze - np moze byc obudowa filtra peknieta albo ta rura co idzie od niego do kolektora.Dostaje za duzo powietrza i sie dławi - gasnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Stockholm
siema mialem ten sam problem okazal sie przeplywomierz cieplej masy powietrza.
znajduje sie zaraz za filtrem powietrza to kawalek rury z czujnikiem gdzie zaleznie od masy powietrza robi odpowiednia mieszanke paliwa. zeby ci nie gasl narazie miej wlaczona klime.
koszt w polsce nie wiem ale w szwecji nowa czesc w bmw kosztuje ok 1400 zl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2007, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Klimy nie mam, a mój nowy przepływomierz kosztuje 1750 zł, używka ok. 500 zł, mam przepływkę SIEMENSA. Obudowę filtr powietrza mam w idealnym stanie szczelnie zamkniętą, nowy filtr oraz nową gumę od filtra do kolektora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 17:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
Cześć.

Znajomy ma to samo w dieslu 2.5 TDS, myślał że to sprzęgło bo na początku szarpało, a teraz auto gasnie kiedy obroty spadną poniżej 1000...

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL