BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] szmery/trzaski przy 2 i 3 tys obrotow 316i compact
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 11:12 
Witam wszystkich,

betka: 316i compact. manual e36

Co to moze byc? Podczas jazdy niezaleznie od tego na jakim biegu i z jaka predkoscia ale dokladnie przy obrotach 2 tys i ok 2,9 tys/min gdzies z okolic glownego panelu przy recznym i przy drazku zmiany biegow dochodza bardzo dziwne dzwieki - niezbyt glosne ale jednak.
Najbardziej ten dzwiek mi przypomina (prosze sie nie smiac, ale tak jest) taki jak sie pije przez slomke np cole i jak sie cola konczy ;) czyli taki przerywany... chyba kazdy wie jaki ;)

no wiec pytanie jest co to moze byc? bo ja nie mam pojecia. jak uslyszalem za pierwszym razem to pomyslalem ze to jakies zaklocenia z radia generowane przez komorke, ale potem jak powylaczalem wszystko (radio, wentuylacje itp) to dzwiek sie pojawia jak wskazowka obrotow jest blisko 3 tys. (dodam tez ze dzwiek jest intensywniejszy przy 3 tys niz przy 2 i wystepuje w przedziale od ok 2,9 do 3 tys no i przy 2 tys.

please help!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sierpnia 2007, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
sprawdz najpierw poduszki skrzyni czy są całe i nie zuzyte

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2007, 10:00 
juz wyjasnione. okazalo sie ze odspawalo sie mocowanie srodkowej czesci tlumika i to w taki sposob ze przy 3 tys obrotow silnika rura wpadala w taki rezonans ze ocierala o ten uchwyt i stad te dzwieki, ale juz poprawione :)

pozdrawiam,


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL