Skoro nie ma innych odgłosów podczas hamowania silnikiem to dyfer będzie OK
Cytuj:
Dodatkowo kilka razy przy gwałtownym skręceniu ( kierownica na maxa skrecona) zdarzyło sie usłyszeć lekki stuk, prawie nie słyszalne ale jednak me ucho go wyłapało
Może to być oberwana tuleja wachacza wzdłużnego mocowana do karoserii przed kołem. Jej oberwanie i przesunięcie wachacza powoduje zmianę zbieżności tylnej osi, a to powodować może huk opon.
Sprawdziłbym to w pierwszej kolejności.
Silniczek krokowy.....mozliwe, ale na ciepłym pracuje dobrze.
Szczelność układu dolotowego powietrza jest istotna, ale i tu również na ciepłym dobrze pracuje. Wiele wskazuje na problem z dawkowaniem na zimnym silniku, kiedy to silnik potrzebuje większej ilości paliwa. Możnaby wymienić filtr paliwa i zastanowić się także nad poprawną wydolnością wtrysków.....to już zależy, czy dużo jeździsz na paliwie. Sprawdź także świece, w jakim są stanie i na jaki kolor są przebarwione.
Sonda lambda o której pisałem, także ma ogromny wpływ na pracę silnika, a wtyczka od sondy w tych modelach lubi być zalewana przez wodę.....dziwne jednak, że i w tym przypadku równo pracuje na rozgrzanym, ale od czegoś trzeba zacząć.