Zaczynasz od osłony kolumny kier. Tej dolnej części od kierownicy do pedałów. 3 spinki na śrubokręt (płastki). Zdjęte?

Dalej... widzisz pod licznikiem taki prostokątny plastik? Od spodu wsadź rękę i znajdz - jeden po lewej drugi po prawej - okrągłe niby nakrętki do odkręcenia palcami. Takie ładne, aluminiowe

. Jak to odkręcisz to wyjmiesz te osłonkę i odsłonią Ci się dwie śrubeczki w dolnych rogach licznika - na śrubokręt krzyżakowy. Odrkęcasz te dwie śrubeczki, na górze licznika masz jeszcze dwie małe śrubeczki - odkręcasz - wyjmujesz ramkę. I teraz zostały już tylko dwie śrubeczki na górze licznika - odkręcasz i masz "luźne" zegary - z tyłu masz dwie lub trzy kosteczki - wypnij i trzeba się teraz pogimnastykować żeby wyjąć zegary bez ściągania kierownicy

no ! ale to wykonalne

Powodzenia