BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 20:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 25 marca 2012, 12:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e34
Kod silnika: m60
Witam. Zaczne od poczatku. Kupilem Bmw E34 silnik m20 b25. Do wymiany uszczelniacze zaworowe. Zrobilem planowanie głowicy polerowanie zaworow i gniazd zaworowych nowe uszczelniacze i oczywiscie rozrzad. Wszystko zlozylem jak powinno byc nawet luz na zaworach zostal ustawiony na 0.20. Jednak bmw nie odpala. Moze ktos pomoc co mam jeszcze sprawdzic i zobaczyc?/? Dodam ze jak odpalam to czuc pb i iskra tez jest. Co jest nie tak??? Z gory dziekuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 25 marca 2012, 12:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Nic sie nie odzywa ? Rozrzad dobrze ustawiłeś ? Luzy na zaworach dałbym minimalnie wieksze :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 25 marca 2012, 13:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e34
Kod silnika: m60
Rozrzad po znakach ustawilem. Wydaje mi sie ze jest slaba iskra. a czy przez male badz duze luzy na zaworach moze nie odpalac???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 27 marca 2012, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Bieszczady
Moje BMW: e34
Kod silnika: m20b25
a moze to zenieodpala niejest wcale zwiazane z glowica?
sprawdz czujnik polozenia walu.
mialem podobnie jak Ty i okazalo sie ze wlasnie czujnik polozenia walu mi wariowal

_________________
Scoot14


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 27 marca 2012, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
jeśli wspominasz coś o słabej iskrze to może sprawdź masę silnika? może źle podłączyłeś jedną z nich... w ogole nie ma zapłonów czy próbuje ale jej nie idzie? jak kręcisz to kręci normalnie czy tak jakby nie miała kompresji?

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: (E34) Problem po wymianie uszczelniaczy
PostNapisane: 31 marca 2012, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Nie przegiąłeś trochę z tym luzem zaworowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL