BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 03:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] jak zdemontowac licznik
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
witam codzi mi dokladnie zeby wymienc zaruweczki bo prawdopodobnie sie spalily swieci wszytko opocz podswietlenia obrotomierza nie mam pojecia jak sie do tego zbrac maci jakies obrazki jak to krok po kroku zdemontowac


Ostatnio edytowano 17 sierpnia 2007, 09:43 przez damian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 22:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 177
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Moje BMW: e53 3.0i
od gory licznika musisz odkrecić dwie śrubki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2007, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie, przerabiałem już wyjmowanie licznika/zegara w E34. Więc tak po pierwsze odłącz akumulator, bo jeśli masz AIRBAG to odpinając licznik na podłączonym akumulatorze zresetujesz mu ustawienia i później będziesz musiał kasować błąd na kompie (50-100 zł). Następnie wysuń maksymalnie kierownicę do siebie, potem odkręć dwie śrubki u góry licznika i wysuń go do siebie i spróbuj go wyciągnąć zza kierownicy. Gdy już odłączysz aku to możesz włączyć pozycję II w stacyjce żeby móc ruszać sobie kierownicą przy wyciąganiu licznika. Powinno ci się udać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 07:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
aha i tylko trzeba odkrecic 2 srubeczki zeby go wyciagnac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 08:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Tak tylko te dwie śrubki, po ich odkręceniu możesz mieć wrażenie, że nadal gdzieś jest przykręcony, ale on się tak jak by zasysa w tej wnęce trzeba wtedy mocno szarpnąć żeby wyszedł. Najlepiej jest pochylić go do dołu. Co do odłączania akumulatora to tylko odłącz klemę "-" i najlepiej owiń w szmatkę żeby nigdzie nie dotknęła gdzie nie powinna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 09:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
jest taki motyw ze nie podswietla mi obrotomieza nie wiem spllaily sie zarowki albo gdzies jest wylaczone ?? nie wiem bo dopiero mam bmw nie caly tydzien:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Najprawdopodobniej przepaliła ci się żaróweczka i tyle. Tylko, że tam pasują chyba tylko oryginalne, które kupisz u beemki za nie więcej niż 10 zł razem z całą tą oprawką.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 09:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
kurcze tylko nie wiem ktora tam jest ta zarowkeczka od obrotomierza ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 09:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
No już nie rób z siebie takiej ofiary :P Z tyłu za obrotomierzem od razu powinna być, albo troszkę z boku. Tam są oznaczenia, która żaróweczka do czego jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 09:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 76
Lokalizacja: andrychĂłw
no jest tam ale pare takich zaroweczek jak bedzie opisany obrotomierz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Już wiem, musisz otworzyć tylną część licznika, tam masz takie 2 specjalne "otwieracze". Po otworzeniu będziesz już wszystko wiedział.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 03:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
Jak wymieniasz żarówki (są 3 szt.) to pamiętaj aby wsadzić 3 watowe a nie 5 watowe !!! Te drugie przepalają się po paru dniach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: GdaĂąsk
A jak wysunąć do góry (do siebie ) kierownicę , bo ona ma chyba regulacje góra dól w poziomie ??? tez mam podobny problem z zaróweczkami

pozdrawiam

_________________
Dariusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 55
Posty: 31
Lokalizacja: Poznan
kierownice do siebie i przy odpowiednim położeniu zegarów wyjmiesz przez kierę lub między kierą a dechą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL