BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 20:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Szarpie na 5 biegu
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 15:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 4
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/136183/1061404
Witam serdecznie wszystkich posiadaczy BMW,od jakiegos czasu borykam sie z problemem w moim m20b25 rocznik 89,zaczelo sie od przeplywomierza ktory wymienilem...ale do rzeczy gdy auto stoi kilka dni, i chce je odpalic to obroty skacza dosc mocno od 1,5 tys az spadaja do 0 i tak kilka krotnie az sie zapalaja kontrolki od abs itp.poprostu skacza obroty nie faluja jak przy krokowym,nie moglem dojsc do ładu z tym,zmierzylem z kolega opornosci na przeplywce i krokowym,wiem ze krokowy mial rozne napiecie,wydaje mi sie ze jest do wymiany,ale nie pokoi mnie gdy jade to przy prezlaczaniu na 3 bieg auto szarpalo, i obroty spadly do 0 po czym wskoczyly normalnie,teraz mam to z 5 biegiem,nie wiem czy cos nie laczy?jakis czujnik?na komputerze pokazalo ze oszukuje czujnik predkosciomierza,slyszalem tez ze gdy pompa paliwa ma slabe cisnienie tez robi takie cuda.A moze to juz koniec mojej bawarki?wiem ze w silniku tym jest troche czujnikow,i nie kosztuja one tyle co do fiata i forda wiec zdaje sobie sprawy ze koszty na wymiane wszystkich to z 1,500zl nie starczy,Podpowiedzcie co zrobic :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Szarpie na 5 biegu
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 15:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
W tym silniku jest całe mnóstwo czujników, ogrom poprostu, cały jeden czujnik wału, jeden czujnik temperatury płynu, jeden czujnik temperatury w dolocie, czujnik położenia przepustnicy i czasami sonda lambda. Z Twojego opisu można wywnioskować tyle że się coś zepsuło, powodzenia w naprawie.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E34] Szarpie na 5 biegu
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 15:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 4
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/136183/1061404
Dzieki bardzo,bede szukal przyczyny dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Szarpie na 5 biegu
PostNapisane: 16 kwietnia 2012, 21:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Trudno się nie zgodzić z Tomkiem, powinieneś poszukać kogoś z kompem i się podłączyć bo przyczyn może być kilka i to troche po omacku diagnostyka jest.

Tak na szybko to odłącz przepływkę i zobaczy czy jest lepiej.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Szarpie na 5 biegu
PostNapisane: 17 kwietnia 2012, 12:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 40
Posty: 4
Moje BMW: E34
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/136183/1061404
Przeplywke odlaczalem i ujechalem jakies 300 metrow, auto zaczelo sie dusic,podlaczylem ja ponownie i auto chodzilo normalnie, wiec przeplywka odpada.dzis jeszcze bede mial krokowy na zamiane wiec, zobaczymy co sie bedzie dziac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL