BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sprężyny M-technik -25 mm! Jakie różnice i czy bedą pa
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 14:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 263
Lokalizacja: Pruszcz GdaĂąski
Tak jak w temacie. Posiadam e36 sedan , 1.8i z 1991 roku, chce kupic spreżyny M-technik -25 mm i mam pare pytan:

1. Czy bedą wogule pasowały?? bo koles je wyciagnął z bmw coupe 2.5

2. Czy są bardzo twarde?? Czy bedzie duża róznica miedzy nimi a moimi org springami??

_________________
Zobacz moje BMW - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=7848


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 14:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Jakiś czas temu pytałem o to samo, i o ile pamiętam wnioski były następujące:

Powinny pasować,jest tylko małe ale bo inną charakterystykę mają w 2.5 a inną powinny mieć w 1.8 ( silnik 2,5 jest cięższy ) co za tym idzie po przekładce do 1.8 nie bedą aż tak twarde to raz i najprawdopodobniej beem nie pójdzie w dół o 25 mm tylko nieco mniej.
Mnie taki eksperyment odradzono,aczkolwiek :hyhy: o ile pamiętam nie było osoby która taki manerw by zrobiła.
Możesz sprawdzić jeszcze taką rzecz bo spotkałem się z taką opinią że springi mtechnik z przodu nie podejdą na zwykłe amorki bo ori miały inne mocowania pod własnie te sprężyny.
Tył tak ale nie przód.To jest zasłyszana opinia, na oczy nie widziałem więc uprzedzam. :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 17:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
sedan czy coupe, nie ma różnicy.
różnica jest co do silnkiów, generalnie podział springów jest na 4 - cylindrówki i 6 - cylindrówki,
a dokładnie chodzi o maksymalny nacisk osi.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL