BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] silnik buuczy, i nie wkręca się...:/
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 20:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Witam, może Wy mi pomożecie. Mianowicie mam e36 silnik 4cyl 1.8 140KM 94', oraz niestety jakiś gość przede mną założył do niego gaz 2 gen. Problem polega na tym że na gazie jeździ gitara, a na paliwie tragediaaa...Nie wkręca sie na obroty, czasami nawet nie moge przełączyć na gaz bo jak wciskam pedał jakby zatyka silnik i nie podnasi obrotów.. dopiero po chwili, i gdy normalnie wciskam pomału gaz to obeoty podnączą się, ale wariują, ale gdy wcisne go szybko i mocno to silnik robi takie buuuuuu i dopiero do chwili podnosi obroty... wymieniłem już filtr paliwa, wtryski czyściłem i dalej to samo... byłem na komputerze to gość powiedział że napięcie na czymś tam jest o 1/2 za małe, i że w ogóle nie wchodzi na obroty....proszę poradźcie..... ps. filtr powietrz jest ok, przepływka chyba też;


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
a te napiecia do czego

a pompa pailwa?

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 16:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Z tym że już nie wiem od czego to napięcie było, wiem że miałem ok 0,75 a powinno być 2,5 przy ok 6 tys obr.. albo to było ciśnienie, na wtryskach... a jak sprawdzić pompe czy działa tak jak trzeba?? bo generelnie paliwo podaje ale czy tyle ile powinna//....:/

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 22:39 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Czy ktoś pomoże..:( bo wstyd jak bet ma 140 kucykow a jeździ jak by miała z 75, sonda też dobra bo gaz działa prawidłowo, kata jade wyciąć w poniedziałek żeby rure wspawali z nierdzewki... już sam nie wiem nawet nie zapiszczy moja bunia:(, ale wałek....

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 23:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Ja jednak bym sie przygladnal sondzie lambda. Jak bedziesz mial uszkodzona sonde to na LPG IIgen auto bedzie chodzilo, a na benzynie bedzie zamulac. Po co chcesz wycinac katalizator?

Co do pompy to najlepiej sprawdzic cisnienie na listwie wtryskowej. Pozatym jak gosc to diagnozowal? Bo w tym aucie cisnienia pompy paliwowej to komputerem nie sprawdzisz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2007, 13:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Wiesz, byłem na regulacji gazu ostatnio bo zbyt ubogą mieszanke mam i gość powiedział że sonda jest w porządku, a z katem to taka sprawa że generalnie odczuwam jakby zatrzymywał mi spaliny bo dodam gazu i układ wydechowy strzela ale w okolicy kata, zresztą w miejscach dzie dochodzą do niego rury mam same dziurska wiec pomyślałem że wytłuke go w środku włożę rure i zaspawam, a wrażenie mam też takie jakby go ktoś wytłuk w środku i wspawał spowrotem.. i spaliny tam trzyma, właśnie może ten gość zmierzył napięcie przy 6 tys. obrotów i powiedział mi że to sie w ogóle nie wkręca, zresztą na gazie też żadna rewelka powyżej 130 wolno ju przyspiesza...:(

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 20:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Witam wszystkich ponownie! i proszę o rade w związku z tematem oczywiście, byłem do zbadania ciśnienia na wtryskach i mam 1,2 atmosfery chyba w mojej e36 1.8 140KM 94' 4cyl, czy ktoś orientuje się czy to prawidłowe ciśnienie?? Ps w związku z tym przymulaniem auta na paliwie spostrzegłem że jest to uzależnione od głębokości wciśnięcia pedała gazu, gdyż na samym początku jak tylko go leciuteńko wcisnę przyspieszenie jest i w miarę oki, ale głębiej to zatyka go i coś strzela, zaglądnąłem pod maske, i jak mu depne to go dusi i powietrze łyka jakby chciał a nie mógł ....???// jak myslicie co to....

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 16:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Hallo:( czy nikt nie spotkał się z czymś takim?? już jak zapalam auto to zaczyna go dusić i samo gaśnie//:( :mur:

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 20:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
a spóbuj rozpylić jakieś paliwo w spreyu koło kolektroa ssącego. może to jest wina jakiegoś lewego powietrza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2007, 18:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
:) Witam, dla mających podobny problem jak ja piszę iż go już rozwiązałem:), oczywiście winą nie wkręcania się na obroty, falowania obrotów, szarpania autem, gaśnięcia od razu po zapaleniu była pompa paliwa, oczywiście usterki te były na benzynce, kupiłem pompe na allegro z jarcars, dałem za nią 120 zł dostałem razem z filterkiem, ciśnienie max 6bar a robocze 3,5, moje przed wymianą miało niecała1,5 :zalamany: , więc jeśli macie gaz i podobne objawy, sprawdźcie pompe:) ps. dzięki chłopaki za sugestie, obyłem się bez ASO:)

[ Dodano: 24 Październik 2007, 19:44 ]
No i jeszcze kata wyciąłem, teraz to sie jeździ...!!, a już myślałem że e36 to taki muł:) Tylko że mi rury zapomnieli wstawić... ehh fakt głos jak wyścigówka, ale dołoże sportowy wydech i sie zgubi:). pzdr....

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: podobny problem .........jak sprawdzić cisnienie pompy paliw
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: GdaĂąsk
jak sprawdzić cisnienie pompy paliwa zwłaszcza to robocze o którym piszesz ..pozdrawoam

_________________
Dariusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 03:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Ciśnienie pompy paliwa sprawdza się przy wtryskach, mi sprawdził to mechanik (ale jakim narzędziem nie wiem) :/ W sumie nic mnie to nie kosztowało więc może zleć w jakimś serwisie to. Pozdrawiam.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL