BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] troszke sie przegrzewa
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
czesc. mam taki problem. moj tds ciut sie przegrzewa. nie jakos znaczaco ale wskazowka nie jest dokladnie w pionie. wiem ze bylo to juz tysiac razy ale w tym przypadku motorek tylko nie znacnie lapie wysza temperature i utrzymuje ja na stalym poziomie. co moglo nawalic? sa jakies sensowne rozwiazania problemu?


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2007, 20:26 przez Lukasz81, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 19:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
termostat zapóźno się otwiera najpewniej, cały czas tak miałes ? bo może wsadzony jest jakiś co sie pare stopni za wysoko otwiera ? ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
to sie pojawilo jakies pare dni temu ale nie dawno mialem tym autem mala stluczke ale nic jeszcze nie bylo robione. a woz mam juz 3 lata i wszystko bylo cacy z tamperatura


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 21:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
tak czy siak stawiał bym na termostat. mógł się też zapowierzyć ale wtedy to raczej by sie zagotwał a skoro mówisz że trzyma stała temp. acz troszke zawysoką to termostat najpewniej ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 21:08 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Zapoznałeś się już z tym wątkiem http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3905

Jeżeli go zrozumiesz :zawstydzony: to będziesz mógł zdiagnozować przyczynę, a jak nie, to pytaj dalej :)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2007, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
uuuuuuu toche tego jest wielkie dzieki jutro zobacze co i jak i napisze jakie rezultaty pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
ogolnie to jest tak o ile wszystko zrobilem jak nalezy to wskazwka do polowy daleko jeszcze miala a chodnica juz byla goraca. co do strumienia to byl i to jak naj bardziej stabilny poziom plynu tez sie nie podnosil. tak czy inaczej wskazowka znow polowe ciut minela i tam sie zatrzymala. wnoskuje wiec ze to chyba termostat powiedzcie mi jeszcze tylko gdzie on sie znajduje???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 15:11 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
do polowy daleko jeszcze miala a chodnica juz byla goraca.


Czyli termostat ewidentnie nie domyka. Może do tego być skrzywiony i nie może otworzyć się bardziej w momencie zaistniałej potrzeby.

Co do lokalizacji, napisz jaki to silnik: typ, pojemność, lub rocznik auta

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 15:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
e34 2.5 tds rocznik 95 w kombiaku srebrny :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 15:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Po prawej stronie auta z przodu będziesz widział węża połączonego z dołem chłodnicy i z drugiej korpusem termostatu na silniku.
Korpus przykręcany jest na trzy śrubki M6 (kluczyk 10) od przodu silnika.

Zakup prawidłowy termostat do tego silnika. Szukaj po numerze katalogowym i niech nikt nie dobiera innego pod względem temperatury otwarcia.
Jest on znacznie droższy, więc nie wdawaj się w zamienniki, gdyb Ci polecano, bo mogą akurat właściwego nie mieć na miejscu ;)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
wielkie dzieki i szacunek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 07:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: wawa
no i lipa. za wczesnie na podziekowania. termostat wymienilem ale autko nadal sie przegrzegrzewa. co tu robic ??? jeszcze gorzej jest. przewod doprowadzejacy do chlodnicy jest gorocy chlodnica zimna i odprowadzajacy calkowicie zimny wrecz lodowaty. ogrzewanie chodzi i strumuczek tez jest ale dotego jak przygazuje motor to poziom plynu sie w zbiorniczku podnosi i jak by sie pieni. wie ktos co sie dzieje?? moze nie odpowietrzylem instaklacji do konca?? mozliewe zeby w chlodnicy zebralo sie powietrze?? a jak tak to jak je usunac???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 07:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
spróbuj odpowietrzyć raz jeszcze i ew. pompę wody sprawdź, może skończył swój żywot :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL