Witam! To mój pierwszy temat na tym forum(możliwe, że założyłem go w złym dziale - sorry). Stanąłem przed trudnym wyborem samochodu - trudny bo to mój pierwszy samochód, a nie mam za wiele kasy - totalny max 5000pln. Patrzyłem BMW e36 318TDS, ale po tym co się naczytałem o silniku jednak dałem sobie spokój. Teraz z ciekawości sprawdziłem BM'ki z gazem no i znalazłem wyglądającą ciekawie, cena też ciekawa ale to wszystko co mogę o niej powiedzieć... nie znam się w ogóle. Trochę czytałem, że to akurat niezły model na zagazowanie ale to wszystko.
"Rok produkcji: 1993 Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 105 Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5 Kolor: Niebieski
Stan: Używany Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Szyberdach, Radio+CD, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce,
Witam mam na sprzedaż bmw e36. jego stan oceniam na bdb. samochod jest po wymianie rozrządu BMW posiada asymetryczne poszerzające alufelgi (german style) przedni zderzak lampy tylne oraz lusterka m-pakiet brewki enkei lampy przednie zmienione na soczewkowe radio alpine z mp3 szyberdach autoalarm (zamykany i otwierany z piota) środek czysty i zadbany z carbonowymi wstawkami zachecam do ogledzin oraz kupna opcja kup teraz dostepna po wczesniejszych ogledzinach nr tel. x"
Nie podał przebiegu... Jutro zadzwonie z rana i się dowiem. Jaka jest "bezpieczna" granica?