BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Powracający drobny problem
PostNapisane: 13 września 2007, 16:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Witam . Chciałem zapytać jak to jest w e36 z pewnym problemem . Chodzi dokładnie o to ze po podłączeniu kompa wszyło że sonda lambda nie chodzi . Objawiało sie to brakiem równej pracy silnika na wolnych obrotach i przyśpieszaniem na raty .Przyspiesza do np 2.5tys obr na min od 2.5 do 3 nie później dalej przyśpiesza ale jakoś opornie . Było też kilka błędów w kompie prawdopodobnie spowodowanych odłączaniem i podłączanie przepływki . Wtedy jeszcze nie wiadomo było co jest nie tak. Po wykasowaniu błędów silnik przeskoczył w płynną tryb pracy mimo ze błąd sondy był nadal . Sondę wymieniłem jakieś 3 dni po tym . Na oryginalną Boscha . Po miesiącu jest dokładnie ten sam problem dzieje sie to co się działo .
Nierówna praca silnika na wolnych przyśpieszanie na raty tak jak by sie zacinał .
Ma ktoś pomysł co to jest ?? Motor to M50B25 .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
može to przeplywomierz powietrza wariuje sprubuj przežuciè jak masz od kogo na sprawdzenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 18:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
drak napisał(a):
može to przeplywomierz powietrza wariuje sprubuj przežuciè jak masz od kogo na sprawdzenie


komp przepływka sonda czujnik temp wszystko działa .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 18:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
popatrz w takim razie czy gdzieš nie ciagnie lewego powietrza do kolektora idzie pare gumowych wežykow može któryš jest pekniety albo ta charmonijka co idzie od przeplywomierza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
drak napisał(a):
popatrz w takim razie czy gdzieš nie ciagnie lewego powietrza do kolektora idzie pare gumowych wežykow može któryš jest pekniety albo ta charmonijka co idzie od przeplywomierza


Sprawdzone ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 13:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Coś jednak nie tak bo brakuje jednego cylindra i nikt nie wie co jest grane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 13:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
///MacArthur napisał(a):
Coś jednak nie tak bo brakuje jednego cylindra i nikt nie wie co jest grane.


sciagnij gumowe fajki z cewek i zobacz czy nie sa poparciale.. zmierz ich rezystancje. Kiedys borykalem sie z podobnym problemem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 14:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
reserved napisał(a):
sciagnij gumowe fajki z cewek i zobacz czy nie sa poparciale.. zmierz ich rezystancje. Kiedys borykalem sie z podobnym problemem.


moje m50 chodzi ladnie ale wymieniajac swiece obmacalem fajki i niestety widac na nich wiek.guma jest stwardniala i lekko sparciala...zastanawiam sie nad ich wymiana "proflilaktycznie" ale nie wiem czy to nie "nadwrażliwość" :znudzony: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 14:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Kornelio napisał(a):
reserved napisał(a):
sciagnij gumowe fajki z cewek i zobacz czy nie sa poparciale.. zmierz ich rezystancje. Kiedys borykalem sie z podobnym problemem.


moje m50 chodzi ladnie ale wymieniajac swiece obmacalem fajki i niestety widac na nich wiek.guma jest stwardniala i lekko sparciala...zastanawiam sie nad ich wymiana "proflilaktycznie" ale nie wiem czy to nie "nadwrażliwość" :znudzony: :hyhy:


Ja bym wymienil, koszta nie sa wielke.., a poparciale fajki predzej czy pozniej zaczna przebijac zwlaszcza jak bedzie wilgotno. Druga sprawa to wlasnie ich rezystancja.. u mnie fajka wygladala dobrze, a nie przewodzila.. objawiawilo sie to tym, ze iskra przebila gume i bila do bloku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 16:20 
Wybaczcie, ze sie wcinam z offtopem, ale nie moge sie skontaktowac z uzytkownikiem reserved, privy i maile nie dochodza od dwoch dni, a mam wazna sprawe... sory

reserved prosze o kontakt bezposrednio na e-mail tfreund(at)interia.pl

nie zjedzcie mnie prosze... :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Spoko dzięki za info jaki może być mniej więcej koszt tych fajek ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, 21:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
O tą gumę chodzi ????????????
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL