W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.
Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji. Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!
Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
M52b25 . Przyjechał do mnie nasz kolega z forum sprawdziliśmy mu autko i po 1 odma buczała zdrowo (wymieniana na nową miesiąc temu) ...
Adaptacje już po miusie traciły zakres. Ogólnie auto pracuje jak dla mnie równo ale kolega mówił że niema mocy.
I co zauważyłem Spark Timing Monitor nie podaje wartości cały czas 0 - co to takiego i gdzie tego szukać
p.s znajduje się to w analogs values 1
przy próbie aktywacji (testu) vanosa auto zaczyna bardzo nierówo pracować telepie nim, u mnie przy takim teście ładnie obroty idą na 1,5 tyś , czy to oznacza jakiś problem z elektrozaworem albo vanosem ?
Da sie jakoś sprawdzić elektrozawór
_________________ Przeniosłem się do Warszawy gdyby ktoś potrzebował pomocy to pisać śmiało.
Opisany problem dotyczy mojego e36 323i, M52B25, 96r., z sekwencyjną instalacją gazową.
Postaram się go trochę bardziej szczegółowo opisać.
Od dłuższego już czasu borykam się ze spadkiem mocy (szczególnie w dolnym zakresie), silnik tak jakby wyje, buczy, huczy a nie zbiera się tak jak powinien, powiedział bym, że 316 od mojej dziewczyny lepiej z dołu się zbiera. Odwiedzałem wielu mechaników, ale żaden sobie z tym nie poradził. A jeśli już postawi jakąś diagnozę to po wymianie osprzętu silnika, okazuje się, że była błędna i w ten sposób wymieniłem już: sterownik silnika, świece, filtry paliwa i powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu i wału, sondy lambdy, przepływomierz, odmę, gumę przepływomierza, wywalony katalizator, reszty już nie pamiętam, możliwe że jeszcze coś mi umknęło. Ostatnio okazało się, że znowu poszła mi odma (mechanik stwierdził, że odpowiedzialny jest za to gaz w aucie, podwyższona temperatura spalania. Stwierdził również, że za spadek mocy jest odpowiedzialny gaz - na diagnostyce CODE001: 56 Open circuit, ignition - current-feedback resistor).
Raport z ostatniej diagnostyki u mechanika Total codes: 004 CODE001: 56 Open circuit, ignition - current-feedback resistor CODE002: 202 Oxygen sensor control limit, cylinders 1-3; Z3 and 323i US only: this fault affects cylinder 1-6 CODE003: 203 Oxygen-sensor control limit, cylinder 4-6 CODE004: 214 Road-speed signal
Raport z trochę wcześniejszego podłączenia pod kompa E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 09/29/12 11:54:02 ECU: MS410DS2 JobStatus: OKAY Variant: MS410DS2 ------------------------------------------------------------- RESULT: 3 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 56 spark current measurement resistor interrupt Error frequency : 255 Logistic counter: 40 Engine speed 2752.00 rpm engine load 141.62 mg/Stroke Engine temperature 91.71 degrees C Battery Voltage 13.87 Volt interrupt defect code stored after filtering Error not present Sporadic error ------------------------------------------------------------- 214 vehicle speed signal not ok Error frequency : 1 Logistic counter: 22 Engine speed 3200.00 rpm engine load 272.36 mg/Stroke gear information 0.00 1 Battery Voltage 13.77 Volt emission related malfunction emission related malfunction defect code stored after filtering Error not present Sporadic error ------------------------------------------------------------- 202 fuel trim limit Bank 1 Error frequency : 1 Logistic counter: 28 Engine speed 2176.00 rpm Engine temperature 88.72 degrees C oxygen sensor heater 67.64 % oxygen sensor voltage 1 4.80 Volt Short circuit to batt+ emission related malfunction defect code stored after filtering Error not present Sporadic error =============================================================
załączam jeszcze link do filmiku z podłączenia pod inpe
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników