BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 19:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] tragiczne zapalanie
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
Szukałem po forum ale nie znalazłem podobnego tematu.
Mam problem z moją e36 (niedawno sie dorobiłem i odrazu problemy) gdy auto postoi np.cała noc to rano tragicznie zapala kręci kreci zapala po czym ma obroty okoły 300-500 i gasnie po 1-2 sec. i tak dwa czasami nawet trzy razy po czym udaje się zapalić więc postanowiłem poszukac przyczyny wymieniłem swiece , wymieniłem pęknietą gume przepływomierza , podłączyłem pod kompa zero błędów ,wymieniłem filtr powietrza kompletnie nic nie pomogło ,więc już nie wiem co dalej sprawdzać poradzcie coś bo już mi nerwy siadają a wymieniać wszystko po kolei to mnie ładnie by wynioslo , a mozliwe żeby tak ciężko palił przez zasyfiony filtr paliwa?? dodam że auto ma założony gaz sekwencyjny firmy scirocco silnik to 1.6 M43 prosze o pomoc :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 17:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
bardzo mozliwe jest ze z gazem jest coś pochrzanione moze byc taka sytuacja ze gaz jest wtryskiwany i bęzyna i zalewa silnik ale ja bym ci proponował sprawdzić dokładnie czy niema gdzieś jeszcze dziury w dolocie moze jeszcze gdzieś łapie lewe powietrze

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 18:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
a móglby ktoś napisac ile tak mniej więcej jest przewodów doprowadzających powietrze w e36 ?? a to co mogłoby byc zepsute jezeli by dostawał benzyne i gaz jednocześnie?? a jeszcze jedno pytanie czy gaz sekwencyjny się reguluje?? i czy sekwencja ma jakiś komputerek sterujący i jezeli tak czy da się podłączyć pod kompa??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
jaki masz rocznik tej e36 ? to ze mógłby dostawac gaz i bęzyne na razie zostawmy doi tego jeszcze dojdziemy..

gaz sekwencyjny sie reguluje ma on komputer sterujący i raczej sam tu nic nie zdziałasz

ale do sprawy wracając na ciepłym silniku samochód odpala dobrze??

bo sekwencja działa w ten sposó ze przy pewnej teperaturze silnika przełącza się z bezyny na gaz i skoro na cipły by odpalał dobrze to znaczy ze masz coś z bęzyną

przyczyn moze byc wiele nieszczelny dolot pompa paliwa itp.

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
rocznik to końcówka 93 już na łańcuszku ,na ciepłym silniku jest dobrze zapala elegancko czyli gaz ędzie ok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
z tego wynika ze tak

na początek
-sprawdz pompe paliwa
-szczelonosc dolotu

a jak to okaze sie ok to najprosciej będzie pojchać na kompa

bo moze być uszkodzony jakiś czujnik np połozenia wału

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
do kompa już podłączalem i nie wykazało rzadnych błędów , a mam jeszcze jedno pytanie jak sprawdzic czy w aucie jest katalizator i czy np. dospawana końcóka może szkodzić bo auto jest dość slabe i na gazie i na benzynie? albo jezeli są dziury to może to odebrać moc??

[ Dodano: 10 Sierpień 2007, 11:47 ]
panowie pomóżcie jest coraz gorzej im dłużej jade tym rano mam cięzej odpalić zapala za 3 razem i przy tym troche kopci przez chcwile nie da się jechać :| obroty szaleją dodaje gazu a one spadają co jest nie tak może coś z pompą paliwa ?? a może przez filtr paliwa coś takiego się dziać??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 15:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
tylko i wyłacznie pozostaje wizyta u mechanika

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2007, 15:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
obstawiam zajechana pompe paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 70
Lokalizacja: Bytom
wymieniłem pompe filtr przy pompie , pompe paliwa i zapalanie dalej jest takie samo więc zostałło do wymiany tylko kable i wizyta u gazownik ów a możesz jeszcze coś jest do wymiany ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
te twoje objawy to sa takie same jak u mnie w dieslu tylko ze u mnie silnik mi odwala taki numer raz na jakis czas i to nie za długo trwa troche powariuje i przechodzi muoto objawy:dzieje sie tak
podczas jazdy nagle stracił moc z tyłu kupa czarnego dymu nie reaguje wtedu na pedał gazu gasnie..podczas odpalania obroty 500 kopci, chodzi 3 sekundy i znow gasnie i tak do czasu az mu sie odwidzi zaskoczy i jka by niby nic jezdzi do nastepnego takiego numeru.Miałem tak juz dwa razy.dzis był ten drugi raz podłaczylismy go do kompa zadne usterki nie wyskoczył

ja do dzisiaj nie wiem co mu jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2007, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
Ale numer tak się skałda że mam dokłądnie identyczne objawy w swojej E36 opisuje czarny19 wszyscy mi doradzali że do wymiany jest pompa paliwowa ale skoro kolega pisze ze u siebie wymienił i bez rezultatów, to chyba daruję sobie ten wydatek, co może być powodem tak ciężkiego odpalania????? Kolega mi jeszcze podpowiedział że przyczyna może są stopione wtryski (brudne czy jakoś tak) i kiepsko podaje bęzynę, no ale ja nie mam o tym zielonego pojęcia


czarny19 jak bys znalazł przyczyne to bardzo prosze daj mi znać, napisz mi też jeszcze jaka kupiłes tą pompę paliwa może jakąś badziewną??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: BeÂłchatĂłw
naprawdę nikt juz nie ma pojęcia co może byc grane??czarny 19 naprawiłeś juz usterkę??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2007, 21:29 
rafal-64 napisał(a):
naprawdę nikt juz nie ma pojęcia co może byc grane??czarny 19 naprawiłeś juz usterkę??


pytalem na innym forum i padl pomysl, ze moze byc uszkodzony czujnik temperatury.

pzdr.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2007, 15:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
rybik, dokladnie mialem to samo..
silnik odpalalem na kilak razy, dopuki sie nie nagrzal

gdzies na innym forum, tzn na www.bmw-klub.pl dowiedzialem sie ze to oznacza padniety czujnik temperatury...

jako ze mialem wyjmowany silnik, to zle pozakladalem wtyczki na czujniki.

zalozylem je tak jak powinno byc i silnik zapala bez problemow, wiec radze ci wymienic czujnik temperatury ten co daje wskazanie do kompa.
znajduje sie on w glowicy niedaleko nad obudowa filtra oleju i ma kolor niebieski chyba...

jak to nie pomzoe to niestety ale pomyslow wiecej nie mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL