BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Przebieg dla 750 i 740
PostNapisane: 17 października 2007, 12:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Szczecin
Witam i pozdrawiam. Mam pytanie odnośnie przebiegu powyżej 300 tyś dla silnika 750 lub 740 w e32. Czy trzeba coś grzebać w rozrządzie, lub inne informacje, może spotkaliście się z czymś na co trzeba zwrócić uwagę, albo co powinno być zrobione a sprzedający tylko mówi, że to zrobił? Jak wygląda sytuacja w 4.0 V8, po przebiegu 480 tyś. WIELKIE DZIĘKI I SERDECZNIE POZDRWAIAM!!! Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, 14:38 
Przy rozrządzie nie, bo obydwa silniki mają łańcuch rozrządu, w V8 częstym przypadkiem jest odkręcająca sie pompa oleju :dobani:
A 300tys to tak naprawdę dopiero dotarte :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2007, 19:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ale 500 000 to juz spory przebieg i nie kupowałbym swiadomie tak wysłuzonego auta.

MOgą sie pojawic dosłownie wszelkie problemy. Od skrzyni biegów począwszy na zuzytych pierscieniach silnika i rozklekotanym rozrzadzie skonczywszy.Bo nigdy nie wiemy jak uzytkował auto poprzedni własciciel, czy długie trasy czy krotkie,czy czesto ostro traktował auto na zimnym silniku itp. Do tego czesto nie wiadomo tez jak regularnie były wymieniane oleje i jaka jakość prezentowały.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL