BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] PO NOCY SILNIK CIĘŻKO PALI
PostNapisane: 18 września 2007, 16:19 
MAM PROBLEM Z RANNYM ODPALANIEM BMW 3 E36 2,0 24v M50.NA POCZĄTEK MYSLAŁEM ŻE TO TYLKO WILGOĆ,WIĘC POWYMIENIAŁE ŚWIECE WTYCZKI NA SWIEC.TO NIC NIE POMOGŁO WIĘC UDAŁEM SIĘ DO MECHANIKA KTORY PODPIĄL POD KOMPUTER I STWIERDZIŁ ŻE TO CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU,CZUJNIK ZAŁOŻONY NOWY A PROBLEM POZOSTAŁ.POJECHAŁEM DO ELEKTRONIKA KTÓRY UWAŻA ŻE TO STEROWNIK SILNIKA,ALE DLACZEGO DZIEJE SIE TO TYLKO RANO,BO JAK POJADĘ DO PRACY I SAMOCHÓD STOI 10/11GODZ I JEST WSZYSTKO W PORZADKU,PALI BEZ PROBLEMU.


Ostatnio edytowano 19 września 2007, 08:06 przez CICHA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 16:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 517
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: e46 330CI
Kod silnika: M54 B30
a może zaworek zwrotny w pompce paliwa puszcza??

_________________
BMW\\\Będziesz Mógł Wyprzedzać

Obrazek

Moje 330CI - viewtopic.php?t=51439

Moje K6 - viewtopic.php?f=60&t=73717


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 16:32 
MAM WSTAWIONY DODATKOWY ZAWÓR PRZED COFANIEM SIĘ PALIWA


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zamoœÌ
Nie wiem czy to pomoże ale miałem kiedyś taki efekt ,że jak rano zapalałem to silnik chodził jak sieczkarnia aż do nagrzania. Pomogło wyczyszczenie wszystkich cewek izopropanolem i pomalowanie lakierem izolacyjnym w sprayu (wszystko do kupienia w sklepie elektronicznym).

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2007, 06:22 
dzieki za podpowiedź warto spróbować,póxniej się odezwę czy pomogło


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL