BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dziwne "pyrkotanie" na wolnych obrotach
PostNapisane: 18 września 2007, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Rudziczka
Witam.Dokonalem wymiany silnika 1,8i M40 na taki sam i sa problemy z wolnymi obrotami.Wymienilem juz kable zaplonowe,swiece,silnik krokowy dziala jak nalerzy wszystko jest ok a na wolnych strzasznie nierowno chodzi.Słyszalem od innych ze moze gdzies dostawac lewe powietrze.Obroty momentami skacza.Gdy juz sie w miare wyrownaja zaczynaja spadac ponizej normy ale dal nierowno pracuje.Przy lekkim przegazowaniu zaczyna kaszlec i strzelac ale pozniej juz idzie normalnie.Podczas jazdy juz jest ok.Tylko na wolnychobrotach nie chodzi tak jak trzeba.POMOCY!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 18:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
Mały wydatek a efekt duzy - filtr powietrza. U mnie był on problemem, objawiającym sie w identyczny sposób (wpadanie na 300-400 obrotów i lekkie strzaly w wydech).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, 19:30 
sprawdź szczelność dolotu, może coś jest nie tak jak trzeba podłączone...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2007, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Rudziczka
znalazlem przyczyne juz.teraz chodzi jak ta lala. wymienilem uszczelke pod kolektorem ssacym i pod pokrywa zaworow i teraz gada tak jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 56
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Witam.Chciałem sie dowiedziec ile kosztuja takie uszczelki i ile trzeba wyrzucic za montaz??

_________________
Arturo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2007, 10:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: Rudziczka
Bugi napisał(a):
Witam.Chciałem sie dowiedziec ile kosztuja takie uszczelki i ile trzeba wyrzucic za montaz??


Szczerze to nie orientuje sie ile te uszczelki kosztuja bo kupowal mi je moj mechanik ale mysle ze w 50 zlotych sie zmiescisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL