BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] wyciek z bloku m42 is a lokalizacja i zrobienie
PostNapisane: 26 września 2007, 03:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Temat juz byl poruszony sam w nim bralem udzial ale nie moge odszukac.

A wiec wczesniej jakis mechanik mi mowil ze to uszczelniacze zimeringi ale ostatnio jak robilem zawieszenie goscia sie pytalem czy moze okreslic z kad to cieknie i powiedzial ze wlasnie z uszczelki nr 4
Obrazek

Rozmowa w podobnym temacie dotarla do miejsca gdzie ktos stwierdzil ze trzeba przy tym glowice sciagac czy cos takiego. Teraz moje pytanie jak jest naprawde, co musze sciagnac aby to wymienic, czy ta uszczelka jest brana na jakas specialna paste zeby bokami nie cieklo czy jak?
Czy wystarczy sciagnac gorny dekiel oslony rozrzadu czy dolny jednak tez? wyciek otyle sie nasilil ze zbiera sie w kropelke na samym dole na czujniku i chyba kapie mam oslone wiec nie widac i oleju ubywa. da sie jezdzic ale chce miec to zrobione wiec czekam na sugestie.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 05:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ja mam 1.6 silnik i ten sam problem...dokladnie chyba nawet cieknie z tej samej uszczelki :/ Bylem u mechanika i tez sie pytalem czy trzeba sciagnac glowice...powiedzial mi, zeby to bylo dobrze zrobione to tak...mozna wymienic sama gumke co Ty pokazales. Wystarczy jak mowisz sciagnac sama pokrywke rozrzadu. Jednak ja mi to tlumaczyl nie ma 100% pewnosci, ze po tym zabiegu przestanie cieknac...2 uszczelka zachodzi az pod glowice. Zeby miec pewnosc, ze bedzie tip top sugerowal wymiane dwoch uszczelek. Ja sobie odpuscielem...szkoda pieniedzy...a skoro mozna z tym jezdzic...
Tak mi powiedzial majster do ktorego podjechalem...moze ktos inny Ci bardziej pomoze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 07:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Kisiel24 napisał(a):
Ja mam 1.6 silnik i ten sam problem...dokladnie chyba nawet cieknie z tej samej uszczelki :/ Bylem u mechanika i tez sie pytalem czy trzeba sciagnac glowice...powiedzial mi, zeby to bylo dobrze zrobione to tak...mozna wymienic sama gumke co Ty pokazales. Wystarczy jak mowisz sciagnac sama pokrywke rozrzadu. Jednak ja mi to tlumaczyl nie ma 100% pewnosci, ze po tym zabiegu przestanie cieknac...2 uszczelka zachodzi az pod glowice. Zeby miec pewnosc, ze bedzie tip top sugerowal wymiane dwoch uszczelek. Ja sobie odpuscielem...szkoda pieniedzy...a skoro mozna z tym jezdzic...
Tak mi powiedzial majster do ktorego podjechalem...moze ktos inny Ci bardziej pomoze :)
no ale mi oleju ubywa i niewiem czy przez to czy nie, mechanik mi powiedzial ze jak by z tego mialo by mi ciec na tyle zeby ubywalo to bym mial plamy pod autem i to co cieknie to jest jakas 200ml na 5tys czy cos w ten desen a mi raczej ubywa tle co 1k , pozniej mowi ze moze mi bierze olej bo ma juz pierscienie itd do wymiany a ja ze maial idealne sprezanie a on na to ze silnik atmosferyczny zawsze bedzie mial sprezanie lub nawet za wysokie jak je olej gdyz olej dziala uszczelniajaco... i normalnie pozamiatane sam nie wiem co tu robic. chyba najlepiej bedzie kupic jakis srodek pojechac na kanal i umyc silnik z tej zbroi blota z olejem i patrzyc z kad cieknie jak z tej uszczelki mocno bedzie dawalo to sie szarpne na samo wymiane jej.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 08:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
ja na twoim miejscu zmienił bym wszystkie uszczelki pod tym deklem jedna robota to jest a uszczelki pod głowicą nie trzeba zmieniać skoro jest dobra nawet znienił bym uszczelniacz na wale i spokuj by był a zresztą żeby wumienić uszczelke nr4 to trzeba zdjąć pokrywe nr1 a wiąże sie to z tym że trzeba zmienić pod nią uszczelke bo na silikon jej nie można składać poniważ ona jest metalowa i jest bardzo cienka jak dasz silikon to dekiel bedzie bardziej odsadzony i może czujnik halla szwankować więc tylko ori uszczelki i bedzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 08:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
paoloz325 napisał(a):
ja na twoim miejscu zmienił bym wszystkie uszczelki pod tym deklem jedna robota to jest a uszczelki pod głowicą nie trzeba zmieniać skoro jest dobra nawet znienił bym uszczelniacz na wale i spokuj by był a zresztą żeby wumienić uszczelke nr4 to trzeba zdjąć pokrywe nr1 a wiąże sie to z tym że trzeba zmienić pod nią uszczelke bo na silikon jej nie można składać poniważ ona jest metalowa i jest bardzo cienka jak dasz silikon to dekiel bedzie bardziej odsadzony i może czujnik halla szwankować więc tylko ori uszczelki i bedzie git

uszczelnienie walu to jest ten piastowy o-ring nr3 a to juz pokrywa numer 2 ktorej napewno roszac nie chce, ale narazie nie bede mowil na bank bo jeszcze sie moze okazac ze to ono wlasnie puszcza bo karzdy mowi inaczej a oni sobie moga na brudnym silniku mi czarowac.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 09:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
dokopalem sie takiej stronki gdzie gosc zamiescil remont kapitalny isa z tuningiem i z tego co widac uszczelka jest normalna czyli gumowa rowkowa
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... IC_ID=2723

i widac ze sie da ja zpokojniewymienic jako pojedyncza.

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Carlow, Ireland
da się wymienić tylko ta gumowa uszczelkę, ostatnio wymieniałem łańcuch i zmieniałem wszystkie uszczelki, łącznie z ta metalową (ori BMW), którą w końcu wyj...łem :), oprucz silikonu została tylko właśnie ta dzieląca obydwie pokrywy, potraktowana też silikonem, mi ciekło z pod obydwu pokryw przez ta metalową, a niby układała się elegancko, teraz z silikonem jest git :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL