Jeśli chodzi o dźwigienkę, potencjometr to mam nowe bo tamte były skorodowane i zapieczone. Nowy jest również wysięgnik prawego amortyzatora który kosztował bagatela 2400zł!!

Przy zamawianiu tych elementów dowiedziałem się że są to fabryczne amortyzatory sportowe może to przez nie tak trzęsie?? W amortyzatory na pewno olej jest pompowany. Czasem po przestanej nocy tył auta "opada" o jakieś 2cm i po przekręceniu kluczyka natychmiast sie podnosi do góry. Może za duże jest ciśnienie tego oleju?? Jak auto jest obciążone z tyłu (już od około 100kg w zwyż) zaczyna dziwnie popiskiwać i w miarę wzrostu obciążenia np 2 osoby z tyłu piszczy nieustannie. Nie dość, że mało nie oberwie żołądka to jeszcze uszy męczy..

Może jeszcze jedno spostrzeżenie do którego nie mam pewności: czy na postoju przy odpalonym silniku może być słyszalne syczenie od tego zawieszenia??