BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 17:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] swap M20B20 na M30B35
PostNapisane: 19 lipca 2006, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: warszawa
CHODZI O WSADZENIE 3,5 LITROWEGO SILNIKA Z PIATKI E34.slyszalem ze to dobry wybor do e 30 co o tym myslicie.mocowanie silnika pewnie nie pasuje.ale co z wyborem skrzyni i mostu, z e 34 chyba nie bedzie pasowal. jak to rozwiazac.nie chce wstawic duzego silnika jezeli nie uzyskam nalezytej poprawy osiagow z powodu trudnosci z zegraniem ukladu przeniesienia napedu.a moze znacie kogos kto moze byc pomocny a najlepiej to zrobi??? ](*,) ](*,) ](*,)


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:24 przez felipe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2006, 21:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
na cholere ci taki kloc do e30...pomysl moze o 2,5 24v...a jak maja byc niskie koszty to pomysl o dobrze wyszykowanym silniku 2,5 12v... mialem takiego szatana w e30 touringu.ostre walki rozrzadu,kolektor wydechowy sportowy,inny komp. przy zmianie z 2 na 3 bieg okolo 100km/h auto stawalo w poprzek drogi...klient jak kupowal bal sie auta co chyba dobrze o nim swiadczy :d

mialem e34 535 i szalu to tam nie robilo wogole jak na 3,5 pojemnosci...ogolnie bylo to auto o podobnych parametrach co 525 tyle ze zarlo bog wie jakie ilosci paliwa...padaczka...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2006, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: warszawa
pomysl o tym3,5l kontra masa e 30 wtedy chyba moglo by cos pokazac;) . a co za silnik 2,5 12 v oryginalny od e30 325? to chyba za malo chce latac ze 240 na godzine gdy zajdzie taka potrzeba. chce miec cos wyjatkowego dlatego bede sie bawil w zr0bienie e 30, bo tak naprawde za taka sama kaske teraz mogl bym miec e36 2,5 i powolna tez bynapewno nie byla. po prostu zakochany w e30 ..... czekam na podpowiedzi.

slyuszalem ze w lodzi sa tacy magicy ktorzy wstawiaja wielkie maszyny do BMW, gdzies zapodzialem namiary slyszal ktos o nich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2006, 22:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
owszem pomysl przeszczepu jest super bo e30 to e30.chodzi mi o zwykly silnik 2,5 z e30 podkrecony porzadnymi czesciami no i w nienagannym stanie technicznym...

owszem wstawisz takie monstrum ale pomysl o rozlozeniu mas...nie bedzie sie to dobrze prowadzic...ale nie bede tu dyskusji wszczynal...robta co chceta...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2006, 22:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
te plemie indian dawno wygineło -a tak serio to popieram cie fajnie być innym i wiesz że ci bylejaka e 30 nie podskoczy na światłach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 07:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: UK
Pomysl przedni ,nie powiem :D tym bardziej ze widzialem juz e 30 z wlozonym silnikiem tyle ze od siodemki. 12 cylindrow ,wspawywane dodatkowe podluznice,skrzynka automat (na recznej byly problemy z ruszaniem)most i cala reszta od siodemki. Alu BBS ciete na kolnierzach i nitowane do kupy,buty 275 Pirelli zamawiane specjalnie i brak zapasu.To miejsce zostalo zastapione betonem( i nie tylko to) bo bejca tanczyla jak na lodzie.Pod pokrywa silnika nie bylo miejsca na wlozenie jajka , nie mowiac o dloni :D. Cala kasta zostala poszerzona o 0,5 metra, po 25 cm na strone. Wygladala przecudnie. To byl rok 95' i byla to jedyna taka sztuka w polsce . To wszystko zrobil gosciu ze Szczecina,ktory wtedy naprawial same BMW.Popytaj o nazwisko Pawlowski ,mial warsztat w Szczecin - Bedargowo. Byc moze jeszcze tam jest.Powodzenia w realizacji pomyslu.
ps.przy czyms takim "prawie zadna bejca ci nie podskoczy" a nie tylko jakas tam e 30 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 08:07 
Korzystając z okazji powiem ze ma do sprzedania silnik 2.5i 24V 192 konie z manualną skrzynią biegów i sprzedam Ci wszystko co Ci potrzebne do takiej przekładki, silnik pochodzi z E34 przebieg 188tys, samochód na chodzie mozna go sprawdzić, a jak juz by było tak daleko to i z ceną sie dogadamy :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Kornelio napisał(a):
mialem e34 535 i szalu to tam nie robilo wogole jak na 3,5 pojemnosci...ogolnie bylo to auto o podobnych parametrach co 525 tyle ze zarlo bog wie jakie ilosci paliwa...padaczka...


bo Kornelio, kupiłes auto z silnikiem padniętym w którym "rumaki" już dawno uciekły i dlatego miałeś takie doświadczenia :mrgreen: :lol:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 19:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
Cytuj:
mialem e34 535 i szalu to tam nie robilo wogole jak na 3,5 pojemnosci

więc twój silnik był albo w stanie agonalnym (rzadko spotykane w M30) lub niedomagał z powodu jakichs usterek.

co do właściwego tematu to owszem jest to możliwe. szczegóły dozytajcie TU
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 19:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
widze ze lepiej wiecie odemnie co mialem...ale jestescie w bledzie.auto bylo z automatem i moim subiektywnym zdaniem jest to padaczka...jacy wy wszyscy madrzy buahaha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 21:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
no teraz masz pewnie żywsze auto.
pzdr

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 21:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
marcinradom napisał(a):
no teraz masz pewnie żywsze auto.

:lol: :twisted: :mrgreen:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 23:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
zastanawiam sie jak można przesiąśc się z z auta 211 konnego na 102/105 konne i twierdzić że to pierwsze było mułowate.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 23:07 
Przeciez 3.5i sa naprawde mułowate wiem bo jeździłem, mój kolega chciał nawet sprzedac swoja E34 3.5i bo wydaje mu sie zbyt mułowata :mrgreen: jak na 3.5 :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2006, 23:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
to jakieś macie przymulone te M30B35 albo jeździcie na codzień autami 300 konnymi. ja również jeździłem E34 535i i wiem że to auto zapierdziela jak złoto, a co do spalania, bo o tym również była mowa, to to, którym jeździłem paliło 25 litów lpg w mieście w zimę przy dosyć ciężkiej nodze kierowcy.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2006, 09:15 
Ale to jest tak jak nie jeździłeś autem mocniejszym niz 3.5i to Ci sie wydaje nie wiadomo co to jest :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2006, 19:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mulowate jak na 3,5. porownujac do innych aut z silnikami powyzej 3l jakie mialem w posiadaniu to 535 jest mulowate...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 18:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
Ja osobiście chciałbym mieć takie "mułowate auto"

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 19:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14122
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ale chłopaki ,najpierw uzgodnijcie o jakiej skrzyni mówicie - ja miałem przyjemnosc z tymi zespołami napedowymi w E32 i powiem tak-
735 manual idzie jak tasak - do 140 km/h niewiele ustepuje 750 czy 740.
735IA - faktycznie , tu juz rewelacji nie ma , ponad 9 s do setki i w praktyce auto wolniejsze sporo niz np omega MV6 . Nie zapominajmy ,ze skrzynia 4hp22 jest powolna , przełozenia za długie i w wersji wzmocnionej 4hp24 dusi ona nawet V12 , wiec nie dziwcie sie ,ze zamula M30 B35.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 20:57 
Dlatego warto mieć pod reką M30 B30 :mrgreen:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL