Ukasz napisał(a):
jak dasz "zwykłe" koło to raczej praca silnika sie zmieni i nie będzie już takiej kultury jak powinna by
Kolo zamachowe dwumasowe ma za zadanie skuteczniejsze tlumienie drgan niz jednomasowka, jak dasz jednomasowe to drgania moga sie przenosci na karoserie, no i jak bedzie lzejsze od dwumasowki to silnik bedzie sie szybciej wkrecal na obroty ale to akurat jest +. Ja bym nie kombinowal tylko zakladal dwu.
[ Dodano: 12 Październik 2007, 00:29 ]Ukasz napisał/a:
jak dasz "zwykłe" koło to raczej praca silnika sie zmieni i nie będzie już takiej kultury jak powinna by
Kolo zamachowe dwumasowe ma za zadanie skuteczniejsze tlumienie drgan niz jednomasowka, jak dasz jednomasowe to drgania moga sie przenosci na karoserie, no i jak bedzie lzejsze od dwumasowki to silnik bedzie sie szybciej wkrecal na obroty ale to akurat jest +. Ja bym nie kombinowal tylko zakladal dwu.
_________________

Because life is too short to drive boring cars.