BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] kolektor m52b25
PostNapisane: 14 października 2007, 02:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
witam...mam do was takie pytanko...zmienialem silnik na 2.5.... na r6 sie w ogole nie znam...
niedawno zauwazylem ze nad mocowaniem przepustnic do kolektora (silnik m50b25) mam mala dziurke przez ktora zasysane jest powietrze....silnik (chyba) dzieki temu nie rowno pracuje na wolnych obrotach...po jej zatkaniu np. palcem obroty sie wyrownuja...
teraz pytanie czy ta dziurka musi tam byc?? czy po prostu ktos ja zrobil i jest nie potrzebna... prosze o opinie
dzieki i pozdrawiam

_________________
BMW :)


Ostatnio edytowano 18 października 2007, 08:34 przez m3bawaria, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 08:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
zatkaj lub zaklej tą dziurkę, kolektor powinien być szczelny :!:
może wystarczy dokręcić przepustnicę:?:
lub wymienić uszczelkę pomiędzy przepustnicą a kolektorem lub uszczelnić to połączenie :?:
a dokładnie w którym miejscu jest ta dziurka :?: najlepiej wklej foto ;)

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2007, 20:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
ta dziurka jest nad przepustnica nie na jej laczeniu tak jakby ktos ja specjalnie zrobil...myslisz zeby ja zatkac?? na pewno nie jest potrzebna??

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2007, 07:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 126
Lokalizacja: lubelskie, Biłgoraj
Moje BMW: 523iA
Kod silnika: M52B25
Łukasz Robert ci dobrze mówi. Kolektor powinien być szczelny.
Zresztą sam piszesz, że jak przytykasz otwór palcem to silnik zaczyna równo pracować.
Więc nie ma co się zastanawiac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL