BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 05:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Odcina przy 4 tyś obrotów
PostNapisane: 24 stycznia 2014, 23:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: e36
Panowie, ratujcie... miałem problem z dławieniem silnika, wymieniłem przepływomierz, sonde lambda, komputer, sprawdziłem węże, przeczyściłem krokowca i na wolnych faluje mniej.. jednak 4 tyś to max.. i dławienie i falowanie... już ręce opadają, tyle pieniędzy, tyle serca jak psu w d.... Jakieś pomysły ? Na komputerze była już wiele razy, zero błedów..

P.S. m43 1.6 1995 r bez gazu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Odcina przy 4 tyś obrotów
PostNapisane: 25 stycznia 2014, 00:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Przepływka w ogóle ori nie jakiś zamiennik ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Odcina przy 4 tyś obrotów
PostNapisane: 25 stycznia 2014, 00:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 23
Lokalizacja: Lbn
Moje BMW: e46 320d, e39 530d
Też miałem kiedyś e36 z podobnym silnikiem był to co prawda m40 ale miałem to samo. 4 tys obr/min to max i nic więcej. W m40 problemem była rurka znajdująca się pod pokrywą zaworów, która doprowadzała olej do wałka rozrządu. Ta rurka a fachowo magistrala olejowa lubiła się zapchać brudem przez co wałek rozrządu nie był należycie smarowany czego skutkiem było zatarcie wałka oraz dźwigienek zaworowych. Tak to wyglądało u mnie co było przyczyną wymiany słupka silnika- koszt 450zł + dwie nocki robocizny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Odcina przy 4 tyś obrotów
PostNapisane: 25 stycznia 2014, 01:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Moje BMW: e36
części tylko i wyłącznie oryginalne, przepływka zgodna z numerem ze starego przepływomierza. Co do tego węża, to sprawdzę to, ale do samotnymi wymianami to tez u mnie cieżko, nie mam garażu a i umiejętności nie są górnych lotów :D Dzięki za odpowiedź, działam z nadzieją ze w końcu zagra..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Odcina przy 4 tyś obrotów
PostNapisane: 25 stycznia 2014, 11:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Sprawdź ciśnienie paliwa, może już się pompa kończy.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL