BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Padla uszczelka pod glowica????!!!!!!!!!!
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 10:52 
Witam, jakis czas temu kupilem e36, z niesprawnym sterowaniem silnika (sensory itp.). Na szczescie problem udalo sie bez wiekszych problemow rozwiazac. Niestety, zaraz po tym pojawily sie problwemy z ukladem chlodzenia. Dokladnie problem wyglada tak: Kiedy silnik pracuje na biegu jalowym, wszystko jest ok, natomiast kiedy obroty mu wzrosna do ok 2000 lub wiecej momentalnie zaczyna rosnac temperatura, a uklad sie zapowietrza. Na dodatek kiedy probuje go odpowietrzyc z zworka odpowietrzajacego na chlodnicy wydobywa sie cos jakby czarna sadza!!!!! do tego w ukladzie wydechowym zbiera sie ciecz! Olej jest czysty, woda tez! Nie kopci, ciecz chlodzaca sie nie burzy. Niestety martwi mnie ta "sadza" wydobywaja sie z chlodnicy o ktorej wspomnialem wczesniej. Dodam jeszcze tylko ze silnik jest swiezo po wymianie termostatu i pompy wody, wiec to raczej nie to. Aha, temperatura najszybciej wzrasta kiedy korek wlewowy od chlodnicy jest zakrecony. Wiec to wszystko wyglada mi niestety na uszczelke :zalamany: . Jesli ktos ma jakies, rady, sugestie lub cokolwiek, bede bardzo wdzieczny.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
W tym przypadku to już raczej będzie uszczelka :(

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 19:08 
No tak. Jutro zdejmuje glowice. Boje sie tylko zeby nie byla peknieta... :zalamany:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2007, 12:19 
90% uszczelka pod głowicą ....
Jakieś 2 miechy temu miałem podobny problem z tym że troche mocniej zagotowałem tzn. Głowica+Blok do wymiany :wstyd:
naprawa z kompletnym remontem silnika u znajomych 6000zł ... no ale teraz silniczek pracuje jak marzenie.
Pozdrawiam i życze samej uszczelki :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 23:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
No1live4ever napisał(a):
90% uszczelka pod głowicą ....
Jakieś 2 miechy temu miałem podobny problem z tym że troche mocniej zagotowałem tzn. Głowica+Blok do wymiany :wstyd:
naprawa z kompletnym remontem silnika u znajomych 6000zł ... no ale teraz silniczek pracuje jak marzenie.
Pozdrawiam i życze samej uszczelki :P


6000zl za robote i czesci? to nie lepiej bylo wymienic caly silnik ?
mnie robocizna uszczelni plus spawanie glowicy i jej planowanie jak dobrze pamietam kosztowala jakies 750 zl i nie wiem czy to nie duzo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2007, 08:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
W e34 520i silnik M50 wymiana uszczelki pod głowicą , planowanie głowicy , wymiana uszczelniaczy zaworów , wymiana termostatu i uszczelek termostatu , pokrywy zaworów itd. wyniosło mnie na oryginałach kupionych w ASO 1600zł z robocizną .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2007, 21:54 
2.0 ..... :) wiecej zabuliłem za sam blok :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: PoznaĂą
kurcze ja mam podobny problem tylko ze u mnie grzeje sie na wolnych obrotach, zaczął kopcić i pryskać z wydechu, ubywa płynu, ale nie bulgocze z zbiorniczku co wy na to??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Bartek tez niestety obawial bym sie najgorszego :kwasny: blok pekniety(co malo prawdopodobne ale nie wykluczone)lub glowica
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL