BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Wielki problem Małej Fanki BMW wymiana amortyzatora (w
PostNapisane: 20 października 2007, 20:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
witam

dzis wymienilismy wkład amortyzatora prawy przód.
Po włożeniu wkładu i zamontowaniu w samochodzie mcpersona okazalo sie że cos stuka z prawej strony :( :( :( jadac po prostej nawierzchni jest wszystko OK, ale mała dziura w jezdni i słychac!!!!!!! sciaga samochód na lewo

prosze o pomoc

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, 22:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Zobacz czy jest dobrze dokrecona sroba mocujaca (nie wiem jak to sie fachowo nazywa)ale chodzi mi o srube ta co jest jak otworzysz maske to tam sa trzy mocujace cala kolumne do kielicha a pod taka plastikowa zaslepka jest tak sruba na klucz nasadowy(ona chyba trzyma amortyzator)A najlepiej to spruboj "rozbujac)przod samocxhodu i niech druga osoba slucha.Ja tak mialem ze za malo skrecilem podczas wymiany sprezyne amorka i potem po zalozeniu calej kolumny ciezar samochodu ja jeszcze ugiol i ta wlasnie sroba byla za malo dokrecona...ale potem dokrecilem i bylo git
Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Ostatnio edytowano 27 października 2007, 02:21 przez iglu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, 23:03 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Do wymiany amorka należy całkowicie zdemontować kolumnę McPersona odkręcając ją od dolnego jarzma w którym są mocowane sworznie wahaczy i od góry trzy nakrętki trzymające siedlisko amortyzatora w kielichu. Wiadomo także łącznik stabilizatora i zrzucenie zacisku hamulcowego.
Proponuję na początek upewnić się, czy wszystkie śruby są dobrze podokręcane....łatwo jest bowiem o czymś zapomnieć.

Kolejną ważnym mocowaniem jest sama nakrętka trzymająca amorek w McPersonie.....rzadko kto posiada właściwy klucz by można było ją dokręcić i każdy radzi sobie "żabką".
Martwi mnie jednak odczuwalne ściąganie auta podczas jazdy.....dlatego doradzam sprawdzenie dociągnięcia wszystkich śrub....łącznie z kołem.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, 23:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
robertbmw napisał(a):
Do wymiany amorka należy całkowicie zdemontować kolumnę McPersona odkręcając ją od dolnego jarzma w którym są mocowane sworznie wahaczy i od góry trzy nakrętki trzymające siedlisko amortyzatora w kielichu. Wiadomo także łącznik stabilizatora i zrzucenie zacisku hamulcowego.
Proponuję na początek upewnić się, czy wszystkie śruby są dobrze podokręcane....łatwo jest bowiem o czymś zapomnieć.

Kolejną ważnym mocowaniem jest sama nakrętka trzymająca amorek w McPersonie.....rzadko kto posiada właściwy klucz by można było ją dokręcić i każdy radzi sobie "żabką".
Martwi mnie jednak odczuwalne ściąganie auta podczas jazdy.....dlatego doradzam sprawdzenie dociągnięcia wszystkich śrub....łącznie z kołem.


Tak to własnie było zrobione :) :)
Sruby sa dokrecone, jutro sprawdzimy dokrecenie nakrętki amortyzatora.

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Ostatnio edytowano 27 października 2007, 02:22 przez fankabmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL