BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325TD problem z odpaleniem
PostNapisane: 22 października 2007, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Mam taki maly problem jak chce go odpalic z rana to jest bardzo ciezko a jak juz odpali to ma kolo 500 obr pozniej jakby zapala na wszystkie gary i ma ok 1000 obr i po jakims czasie spada na normalne obr.Co to moze byc prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 22:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
zakładam ze jak już chwile pochodzi i chcesz ponownie uruchomic :super: :super: silnik to juz ładnie zapala ??? jeżeli tak to masz prawdopodobnie przepalona jedna lub kilka świec żarowych musisz zdjąc kolektor ssacy i sprawdzic świece pokolei

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Wlasnie tak jest jak odpale jak juz jest troche zagrzany to jest ok.Ale powiedz mi czemu tak te obroty jakos dziwnie.
Widze kolega ma taki sam sprzecik jak ja milo ze nie jestem tu sam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2007, 14:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
no wiadomo skoro nie pracuje na wszystkich cyckach to muszą byc mniejsze obroty to że są wysokie to niewiem aha jeżeli faktycznie to sa swiece ważaj przy odkrecaniu kabli doprowadzających prąd bo swieca lubi sie obkręci wokół własnej osi awtedy juz po niej aha jak juz zdejmiesz kolektor to daj go do planowania ! dłużej Ci uszczelik wytrzymają

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2007, 19:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Powiem tak swiece zmienione i dalej to samo co bylo ale faktycznie 2 nie dzalaly.A moze to sterownik od swiec jest jakis rypniety.Czuje jakby jeden gar albo i dwa nie pracowaly.Ma ktos pomysly na rozwiazanie problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL