BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] układ paliwowy
PostNapisane: 27 września 2014, 20:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e320i coupe
Kod silnika: m50b20
Witam chciałem zapytać czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa układ paliwowy w e36 ?
Chodzi mi głownie o to że od pewnego czasu mi przerywa, dusi ją obroty falują jak stoję na światłach, ale jest jeden problem zauważyłem że dzieje się tylko gdy jest rezerwa, gdy jest ponad rezerwę już się tak nie dzieje i chodzi w miarę normalnie.Więc po przeszukaniu forum i przeczytaniu kilku tematów wymieniłem filtr paliwa.Niestety to nie pomogło więc dziś zajrzałem do zbiornika najpierw wyjąłem pompę paliwa było trochę syfu na sitku więc je wyczyściłem, dalej nic.Następnie zabrałem się za drugą komorę i tu moje pytanie czy ta komora za kierowcą powinna być pusta czy powinno być w niej paliwo tak jak w komorze gdzie jest pompa paliwa ? Po co są dwa pływaki w tych komorach i taki bolec od pływaka co idzie aż do dna baku tak jakby wypadł ze swojej prowadnicy jednym uchem czy to tak powinno być ? a drugie co jest za tą prowadnicą jest pęknięte.Może mi ktoś powiedzieć czy ta komora za kierowcą to powinno być w niej paliwo, i do czego służy ten pływak w tej komorze.Dodam jeszcze że w komorze gdzie jest pompa jest ponad 1/3 paliwa a na zegarach pokazuje mi koniec rezerwy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] układ paliwowy
PostNapisane: 12 listopada 2014, 18:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 1052
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
stary temat.dwa czujniki sa po te zeby komp ci zsumowal z obu komor paliwo tzn ile razem jest a ze za kierowca jest paliwo a tam gdzie jest pompa nie ma wiec padł ci przelew paliwa z lewej komory do drugiej,reasumujac padla popmka wychodzi jazda na rezerwie pamietaj ze w lewej komorze jest ejector ktory dziala w ten sposob ze paliwo wracajace z przelewu dziala porywajaco przez co zabiera paliwo z lewej komory do prawej........nie ma przelewu nie jazdy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL