BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318TDS Problemy z paliwem? albo jakąś pompką?co jest ?
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Parczew
Witam
mam problem tej natury ze,jesli mam w baku ponad 15 litrów ropy to auta pali na dotyk,natomiast jesli wskazówka zblizy sie do 15 litrów lub ponizej to auto ciezko jest odplaic,trzeba długo krecic zeby silnik załapał,co moze byc przyczyną tego zajścia? uszkodzona pompa paliwa ? samochod nie powinien palic ponizej 15 bo rezerwa ? Czekam na pomoc i jesli to jakas czesc jest padnięta to równiez prosze o oferty,chetnie i natychmiastowo pozbede sie tego problemu:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 08:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
mialem ten sam problem i wiesz co sie okazalo??? ze jakis szpec wymienial pompke tloczenia wstepnego znajdujaca sie wlasnie w baku i wsadzil jakis inny egzemplarz..po prostu pompka byla za krotka i nie umiala wiecej wyciagnac paliwa bo zasysala powietrze... zobacz gdy masz jak mowisz ok. 15 litrow i nie chce ci palic zanim zaczniesz krecic rozrusznikiem(wystarczy przekrecic kluczyk na zaplon) czy w przezrooczystym wezyku wchodzacym do filtra paliwa jest ropa...najlepiej go rozepnij i niech ktos drugi ci przekreci kluczyk zobaczysz czy tloczy od razu czy nie.(a moze jest powietrze?) jak nie to musisz zrobic podobny test sciagajac tylna kanape i sprawdzic podobnie przy pompie na wezyku wychodzacym...
tym sposobem na pewno dojdziesz gdzie szukac przyczyny...powodzenia

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 10:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Parczew
aha,w przewodzie do filtra są bombelki powietrza,ale jak rozbierali mi bak to niby pompka dochodzi do dna?moze jest 2 pompki w baku ?? czy co czy jak ? i zdarzało sier tak ze jak było około 15 litrów to silnik gasł :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 10:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
wiec kopali ci w baku? moim zdaniem na bank problem z pompa (jest ino 1) musisz ja wyciagnac i zobaczyc-to nie duzo roboty bo dojscie od kanapy tylnej jest bardzo dobre. mozesz ja sprobowac max opuscic na uchwycie ktory ja trzyma ale duzo sie nie da bo ja beda trzymac wezyki..a powietrza nie powinno byc..
zawsze tez mozesz jezdzic z wieksza iloscia palkiwa w baku :)

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 10:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Parczew
tzn w baku grzebali na moich oczach, w Bosh service, i widac ze pompa dochodzi do dna, no i te powietrze juz od dawna jest nawet jesli w baku jest pełno, hehe no i narazie tak rob ie,co chwile dolewam ropy :) ale to uciazliwe jest jak np zapomne zatankować i poźniej ciezko odpalić, myślałem ze do rezerwy powinna palić nadal elegancko a tu lipa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 10:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
jak jest paliwo ma wszystko grac..wiec cos jest nie tak :]
pozdro

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Parczew
no włąsnie cos jest nie tak,a moze cos z pompą ?filtry mam wszystkie nowe,swiece tez nowe,to urzadzenie od sterowania swiec tez mam nowe,kurde


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 23:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
moeze masz zle pływak ustawiony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężyku między filtrem a pompą paliwową zaworek kosztuje jakieś 20 zł

[ Dodano: 18 Grudzień 2007, 21:24 ]
spróbuj założyć zaworek zwrotny na wężyku między filtrem a pompą paliwową zaworek kosztuje jakieś 20 zł wtedy paliwo nie będzie sie cofać jak jest powietrze to sie cofa i musi zaciągnąć paliwo i dlatego długo kręci

[ Dodano: 18 Grudzień 2007, 21:31 ]
jeszcze jedno bak jest przelewowy jest tam pompka która przelewa paliwo z jednej komory do drugiej może do póki paliwo jest w dwóch komorach to jest wszystko ok a jak z jednej już prawie wyssie paliwo to z drugiej zasysa z powietrzem może jakiś wężyk jest siadnięty wężyki idą górą z jednej komory do drugiej warto to sprawdzić

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 318 TDS Problemy z paliwem? albo jakąs pompką?co jest ?
PostNapisane: 4 października 2014, 07:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Moje BMW: 530d
witam.mam podobny problem w moim bmw 530d combi. tzn. gdy poziom paliwa schodził mi do 15l to był problem z odpaleniem,zlokalizowałem że zaraz za filtrem paliwa na włączonym zapłonie pompuje się powietrze z paliwem. natomiast gdy dolałem mu paliwa do zbiornika to na włączonym zapłonie po jakimś czasie było widać że powietrze przepompował i zaraz szło paliwo bez powietrza i palił z dotyku jak zresztą zawsze.jeździłem tak jakiś czas pilnując stanu paliwa w zbiorniku by nie zejść poniżej tych 15litrów. teraz problem się zwiększył ponieważ zalałem już ponad pół zbiornika i niestety przewodem za filtrem widać że leci powietrze. a najgorsze w tym jest to że samochód stoi pod chmurką i nie mam możliwości wstawić auta do garażu.nie da rady nawet jej wepchnąć bo stromy podjazd :( . Może ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? niedługo zima a fury szkoda. może też ktoś podpowie jak zdjąć kanapę i jej boczki,sposób demontażu. mam zablokowane tylne drzwi za pasażerem i nie chcę zniszczyć tapicerki by dostać się do rygla i otworzyć od środka. :( pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL