BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] AWARIA M43 1,6 1996 POMOCY !!! CO JAK I GDZIE NAPRAWIC
PostNapisane: 27 października 2007, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Witam jestem tu po raz 1 niestety tylko dlatego ze mam problem ze swoim bmw ... było tak wracam wczoraj i tak ok 120 km strzał w okolicy nóg kierowcy spadek mocy aż do zatrzymania wozu i wygaśnięcia silnika. 10 min piłowania odpalania i już szukałem numeru do pomocy a tu nagle odpala gaz do 4000 obr. i ruszam ... dojechałem do domu zostało mi wtedy jakieś 10 km normalnie zaparkowałem ... i wtedy myślałem ze to zwykły kaprys i nie przejmowałem sie bo i tak miałem jechać do mechanika 6.11 DZIŚ odpalam 1000m przejechałem i to samo ledwo dotelepałem sie do garażu. CO TO JEST WASZYM ZDANIEM? jak dla mnie wygląda to na uszczelkę głowicy a dla was? ZNACIE JAKIEGOŚ MOŻE MECHANIKA DOBREGO W WAWIE BO JA TU przejazdem i nie wiem gdzie sie udać pomóżcie polećcie bo nie wiem co robić ... z góry dzieki MOJE BMW E36 1996 M43 COMPACT 1,6


Ostatnio edytowano 27 października 2007, 16:46 przez homik3350, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 14:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
Uszczelka pod glowica ma objawy takie ze jak walnie to jest chmyra dymu za toba auto sie grzeje nio i jak jest to benzynka to sztrzela wiec moze to byc to . Sprawdz w zbiorniczku czy nie masz wody z olejem albo na bagnecie .Nie wiem jak jest w benmce ale jak walnie uszcedlka a to jak odkrecisz zbiornik wyrownawczy to plun az bucha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 14:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
nie widzialem chmury dymu bylo ciemno :) a co sprawdzic na bagnecie? stan oleju? a czy wyglada to na inny powód?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 14:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
sprawdz jeszcze ile jest wody w zbiorniku i odkrec swiece bo tam sie moze dostawac moze isc na jeden lub wiecej garów i wtedy auto bedzie nierowno chodzic i moze ciezko odpalac a nawet wogole


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 14:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 41
Lokalizacja: podkarpacie
Moje BMW: 318ci
Kod silnika: N42b20
Jeżdzisz na benzynie czy lpg?

_________________
SnoopPablo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
wtedy jechałem na lpg ale teraz to i na benzynie ledwo sie ruszam.... gaśnie mi nawet na światłach ......

[ Dodano: 27 Październik 2007, 16:09 ]
TomiBoy napisał(a):
sprawdz jeszcze ile jest wody w zbiorniku i odkrec swiece bo tam sie moze dostawac moze isc na jeden lub wiecej garów i wtedy auto bedzie nierowno chodzic i moze ciezko odpalac a nawet wogole

sugerujesz cały czas ze to wina uszczelki ?schodzę do garażu czekałem az ostygnie i zaraz napisze co zobaczyłem w tym zbiorniku ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
Nio to moze kolego gaz strzeli i rozwalilo cos moze przeplyke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
TomiBoy napisał(a):
Nio to moze kolego gaz strzeli i rozwalilo cos moze przeplyke


co rozwaliło? hmmm gdzie to naprawić i zdiagnozować w Warszawie najlepiej i najtaniej ... ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 41
Lokalizacja: podkarpacie
Moje BMW: 318ci
Kod silnika: N42b20
Przepływomierz to jest pomiędzy filtrem powietrza a silnikiem.
aha lpg masz sekwencyjny czy zwykły?

_________________
SnoopPablo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Glasgow
Ty sugerowales ze to uszczelka wiec napisalem jakie moga byc objawy nie pisales ze masz gaz moze tylko on strzelil a na gazie sie nie znam za bardzo moj ojciec ma amerykana na gaz i mechanik ktory go zakladal powiedzial ze trzeba na to uwazac zeby nie strzeil bo cos sie tam przepala ale on ma auto na jednopunktowym wtrysku wiec to cos podobnego do gaznika w ktorym jest jakies elektroniczne sterowanie i jak gaz strzeli to moze to rozwalic i wtedy auto nie pojedzie ale jak to jest do konca to nie wiem napewno sa tu na forum koledzy ktorzy na gazie zeby zjedli:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
TomiBoy napisał(a):
Ty sugerowales ze to uszczelka wiec napisalem jakie moga byc objawy nie pisales ze masz gaz moze tylko on strzelil a na gazie sie nie znam za bardzo moj ojciec ma amerykana na gaz i mechanik ktory go zakladal powiedzial ze trzeba na to uwazac zeby nie strzeil bo cos sie tam przepala ale on ma auto na jednopunktowym wtrysku wiec to cos podobnego do gaznika w ktorym jest jakies elektroniczne sterowanie i jak gaz strzeli to moze to rozwalic i wtedy auto nie pojedzie ale jak to jest do konca to nie wiem napewno sa tu na forum koledzy ktorzy na gazie zeby zjedli:)


wiem i dzięki tylko nie wiedziałem co to za cześć... gaz chyba sekwencyjny chyba nie wiem bo kupiłem z nim i sie nie interesowałem póki działał wiem ze wszystko jest firmy tomesetto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 15:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
co jest podobnego w jednopunktowym wtrysku do gaznika? :zdziwko:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
PageUp napisał(a):
co jest podobnego w jednopunktowym wtrysku do gaznika? :zdziwko:


Wiec jest to sekwencja. :) mam nowe dane nie za ciekawe ale moze cos rozjaśnia. Otóż w chłodnicy nie ma oleju (wkładałem ręcznik papierowy biały owinięty na bagnecie i jak wyjąłem był tylko namoknięty i czuć było borygo żadnej czarnej barwy czy też kropek) stan borygo w chłodnicy po odpowietrzeniu zgodny z podziałką tj. kreską wskazującą zimny poziom.
Jak odpalam to żeby pracował muszę przytrzymywać gaz do obrotów ok 4000 inaczej gaśnie poza tym przy tym huku trudno coś usłyszeć ale jakby coś tam strzelało co jakiś czas - nie katowałem długo by nie pogorszyć sprawy ... czy to coś rozjaśnia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 17:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Hmm...

Możliwe jest, że łańcuch rozrządu sobie przeskoczył, co spowodowało huk i uszkodzenie w jakimś stopniu komory spalania (zawory, etc) przez co teraz słyszysz huki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 17:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
valdorane napisał(a):
Hmm...

Możliwe jest, że łańcuch rozrządu sobie przeskoczył, co spowodowało huk i uszkodzenie w jakimś stopniu komory spalania (zawory, etc) przez co teraz słyszysz huki.


DZIEKI BARDZO TAK CZY INACZEJ DOSZEDłEM DO WNIOSKU ZE TEGO NIE ZROBIE ... GDZIE TO ZROBIC NAJLEPIEJ W WARSZAWIE? BO NIE JESTEM Z TEGO WIELKIEGO PIEKNEGO MIASTA?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2007, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Niestety, ja też nie mam pojęcia. Mieszkam w Rzeszowie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL