BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Zawieszenie tyl - stukanie
PostNapisane: 11 maja 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Stalo sie nagle i nie wiedomo czemu. Strasznie stuka z tylu auta i zle sie prowadzi (kolysze) Mial ktos cos takiego? Kiedy auto stoi i kolysze nim skaczac po tylnej klapie to slychac taki dzwiek jakby cos przy amortyzatorze sie odkrecilo. Moze ktos wykrecal tylnie amory to niech podpowie co nie co jak to sie robi....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
mialem podobny problem i przyczyna bylo zuzycie poduszek gumowych u gory gdzie amortyzator jest przykrecany do nadwozia. wyjmij tylne oparcie siedzenia i wtedy poruszaj samochodem

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
ale wyjecie tylnego oparcia chyba nic nie da bo za nim jest blacha. Ile to wriactwo kosztuje i czy jest przy tym duzo roboty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 13:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
jak wykrecisz tylne oparcie i zdejmiesz gumowe kaprury te obok glosnikow to bedziesz widzial przykrecenie amora. ja z tym stukaniem tez mialem problem i dlugo szukalem przyczyny az znalazlem ja wlasnie tam. roboty nie bylo strasznie duzo. kilka piwek i kilka godzin. a te gumy mialem z mojej drugiej rozbitej ktora mam na czesci.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Wlasnie zrobilem jak wróbel polecal. I miales gosciu racje. Poszla ta guma u gory amora. za chwile wstawie zdjecia obu gum. Jedna definitywnie rozwalona a druga sam nie wiem. ale wydaje mi sie ze mechanik ktory rok temu zakladal mi amory to cos pochrzanil. ale to moze mi sie tylko wydaje... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Tutaj:
http://picasaweb.google.com/slaweksk/Al ... 8049206674
jest rozwalona guma.

a tutaj Jest dobra:
http://picasaweb.google.com/slaweksk/Al ... 2344173986
Mam tylko pytanie czy miedzy gorna blaszka a dolna ma byc taka szczelina? Czy trzeba to mocniej dokrecic? Zaznaczylem wszystko strzalkami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL