BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Padniete podswietlanie tablicy i konsoli
PostNapisane: 30 października 2007, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
U znajomego w 318is coupe padlo totalnie podswietlanie zegarow oraz konsoli, elektryka szyb dziala, lampki w podsufitce takze, nie dziala podswietlanie licznika popielniczek pstryczkow od elektrycznych szyb itd co to moze byc ?

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 22:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Tak wszystkie sa cale, i to pokretlo od regulacji sily swiecenia podswietlania tez jest niby sprawne, jak kolega sprawdzal cos tam na tych kablach od tego pokretla to wykryl ze NIBY jakies zwarcie cos gdzie robi nie samo pokretlo a gdzies cos dalej lub wczesniej
Wiem ze troche namotalem :zalamany:

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 334
Lokalizacja: okolice Wrocławia
Moje BMW: BMW
Moze tak jak mówi zwarcie i bespieczniki za to odpowiedzialne poprostu padają niech sprawdzi bespieczniki i przed wymiana naprawi ta usterke sprawdzi gdzie jest robione zwarcie bo bez sensu wymienic i zaraz mu znowu wywali mi kiedys zegarek i temp.. nier swieciła poruszałem bespiecznikim i smigło zaczeło działac:) kolego te BBS-y RKII jak one stoja cenowo 17"-stki oczywiscie? swietny prawdziwy styl pod e36 Jaka tam jest gleba?? Ps. swietnie to wyglada ale kanaliki trzeba szerokim łukiem chyba mijac:D a jak z progami zwalniajacymi?? ogólnie to jak na e36 praktycznie ideał piekna jasna skóra konkretna gleba xenon 8000K widze:D no i zderzak M3 jednym słowek Piekna QP-eja POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Niedawno tez walczylem z podobnym problemem w mojej E39. U mnie padal modul ktory znajduje sie za schowkiem. Objawy byly troszeczke inne wiec nie powiem ze to jest to na 100%. Rozpoznanie problemu odbylo sie poprzez podpiecie auta do naprawde dobrej maszyny diagnostycznej. Wczesniej podpinali do slabszych kompow i nic nie pokazywalo. Problem potwornie denerwujacy, ja bylem rozpalony do bialosci. Wytrwalosci w walce ze zlosliwoscia techniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL