BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] odnosnie wydechu
PostNapisane: 12 listopada 2007, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Kolno
rura wydechu ktora wychodzi chyba od katalizatora jest dziórawa na łaczeniu czy jest taka możliwość ze bedzie mi auto nie rowno pracowac i szarpac podczas jazdy w samochodzie z automatyczna skrzynią biegów no i na postoju obroty male i duze no i nie raz wogule na obroty nie chce wejsc! czy moze to byc spowodowane przerdzewiała rurą?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kolego jeżeli rurka jest uszkodzona/przerdzewiała za katalizatorem to nie masz się o co martwić ewentualnie o uszy bo pownie troche głośniej chodzi niż zwykle.

Jeżeli chodzi o obroty to przy jakich temperaturach falują??
U mnie i u moich 2 kumpli ( e34 525i ) na zimno i na ciepło jest OK ale gdy temperatura wzrasta to zdaża się często że obroty falują od 600 do 900.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2007, 23:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Podepnę się pod temat
andzioraw napisał(a):
Kolego jeżeli rurka jest uszkodzona/przerdzewiała za katalizatorem to nie masz się o co martwić ewentualnie o uszy bo pownie troche głośniej chodzi niż zwykle.

A jeśli jest uszkodzona przed katem to może mieć wpływ na pracę silnika?
andzioraw napisał(a):
gdy temperatura wzrasta to zdaża się często że obroty falują od 600 do 900.

U mnie też to czasem się dzieje i nie wiem co to jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 10:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Starogard Gd.
Moim zdaniem ( choć mogę się mylić ) jeżeli rurka jest uszkodzona przed katalizatorem to może mieć wpływ na pracę sondy lambda a co za tym idzie na pracę całego silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 10:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Kolno
bylem u mechanika i on wlasnie powiedzial ze ta dziora moze miec wpływ na sonde lambda bo spaliny uciekaj z pod spodu i moze wariowac komputer. dzieki wszystkim tylko chcialem sie upewnic czy taka mozliwosc istnieje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL