BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 16:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] przepływomierz
PostNapisane: 9 listopada 2007, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
Witam poraz kolejny i poraz kolejny z zapytaniem. Zamówiłem na allegro używany przepływomierz. Moje pytanie jest nastapujące: Przepływomierz sam moge sobie wymienić? czy trzeba z tym jechac do fachowca? Czy go sie jakoś reguluje czy coś? czy wystarczy wyjąć stary i nowy założyć?? Dziekuje za pomoc


Ostatnio edytowano 11 listopada 2007, 01:07 przez weider, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 20:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
tak, wyjac stary, zalozyc nowy. Bardzo łatwa część do wymiany.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 20:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
pytam bo jak byłem u mechanika to onmi grzebał cos przystarym przepływomierzu zeby lepiej chodził ale i tak poowiedział ze to złom. Czyli niema znaczenia czy jezdze na gazie czy na benzynie, wystarczy ze wyjme przeplywomierz i nowy zaloze tak? nie ma po co jechac do mechanika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 20:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie ma po co. Jest wtyczka, obejmy na przewody i pewnie to wszystko (nie wiem jak w tym konkretnym modelu).

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 21:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: KrakĂłw
Ja wymieniałem u siebie i dowiadywałem sie w e46 akurat zeby zadziała poprawnie trzeba odpiac na godzinke akumulator + i - nastepnie włazyc nowy i z taka samą kolejnoscia jak były odpinane klemy załozyc wszytko po to ze po wyłaczeniu akumulatora komputer przechodzi w tryb awaryjny i sczytuje sobie nowe dane tak zrobiłem i tak jest .Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
weider napisał(a):
pytam bo jak byłem u mechanika to onmi grzebał cos przystarym przepływomierzu zeby lepiej chodził ale i tak poowiedział ze to złom. Czyli niema znaczenia czy jezdze na gazie czy na benzynie, wystarczy ze wyjme przeplywomierz i nowy zaloze tak? nie ma po co jechac do mechanika?

Skoro ci cos regulował to masz przepływke z klapą czyli starej generacji.
Jest tam śruba regulacyjna składu CO2 .
Dobrze by było podjechać na analizator i go wyregulować .
A jaki był powód wymiany???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2007, 22:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
weider, a masz w samochodzie LPG? II gen? Bo jeśli tak to będzie trzeba przełożyć mieszalnik ze starej przepływki do nowej. Jeśli nie masz LPG, to wymiana przepływki to banał, odkręcasz dwie śruby na podporach do podłużnicy, odkręcasz rurę dolotu, wyciągasz wtyczkę, przekładasz, przypinasz, przykręcasz i hula.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, 08:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
powod wymiany to wystrzał i rozwalony stary przepływomierz. ale z takim już kupiłem to BMW. Mam instalacje 2 generacji. Dzis zmienie ten przepływomierz i zobaczymy, jak bedzie zle chodzil to podade do regulacji. a trzeba jakoś dodatkowo uszczelniać ten przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, 14:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
No ale nie rozumiesz że jak masz gaz, to musisz przełożyć mieszalnik który znajduje się między przepływomierzem a obudową filtra powietrza? Zrób zdjęcie starego przepływomierza! Tam wchodzi taka rurka która idzie od parownika gazu. Tego przecież nie ma w zwykłej przepływce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL