BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Elektryka - spadki napiecia na wolnych obrotach
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
Witam,

mam problem z lewym kierunkiem. Mianowicie jak jade i właczam kierunek to jest ok ale jak stoje na swiatlach i mam wl w lewo to miga wolniej i lekko mruga kontrolka od mgielnych tylnich ale jak rusze czyli jak dodam gazu to kontrolka gasnie a kierunek zaczyna migac normalnie. Prawy kierunek normalnie miga. Czy to akumulator, regulator napiecia? Podejrzewam problem z ladowaniem ale czemu prawy dziala ok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:45 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
sprawdz czy masz rowne moc / W / zarowki i styki czyste :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Ja bym jeszcze poszukal jakiegos zwarcia...ba same brudne styki nie powoduja zapalenie sie kontrolki od przeciwmglowych swiatel...zwlaszcza poszukaj w lampie tylniej...w jej okolicach.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
ale wczesniej nie bylo tego problemu. ale w sumie grzebalem w gniezdzie tylniej lampy. przeczyszcze jeszcze raz styki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Jesli napiecie bedzie na wlaczonym silniku mierzone na klemach to tak jakbys mierzyl na regulatorze...a regulator znajduje sie w srodu w alternatorze.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
iglu napisał(a):
Ja bym jeszcze poszukal jakiegos zwarcia...ba same brudne styki nie powoduja zapalenie sie kontrolki od przeciwmglowych swiatel...zwlaszcza poszukaj w lampie tylniej...w jej okolicach.


ok. tak jak pisalem grzebalem tam to moze faktycznie cos tam sie zwarlo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
lapka666 napisał(a):
ale wczesniej nie bylo tego problemu. ale w sumie grzebalem w gniezdzie tylniej lampy. przeczyszcze jeszcze raz styki.


Wiec sciagnij oslone wykadzinowa na boku(tam gdzie idze instalka) i zobacz czy sie gdzies cos nie przetarlo...mi to bardziej wyglada na jakies zwarcie...ale moge sie mylic...chociaz gdyby to bylo zwarcie to czemu na wyzszych obrotach jest oki...nie wiem... :wstyd:

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
iglu napisał(a):
lapka666 napisał(a):
ale wczesniej nie bylo tego problemu. ale w sumie grzebalem w gniezdzie tylniej lampy. przeczyszcze jeszcze raz styki.


Wiec sciagnij oslone wykadzinowa na boku(tam gdzie idze instalka) i zobacz czy sie gdzies cos nie przetarlo...mi to bardziej wyglada na jakies zwarcie...ale moge sie mylic...chociaz gdyby to bylo zwarcie to czemu na wyzszych obrotach jest oki...nie wiem... :wstyd:


no wlasnie :kwasny: ale wczesniej bylo okey wiec moze cos po tym moim grzebaniu bo w sumie to czemu na prawej jest ok? a i czy to moze miec wplyw jakis na falowania na gazie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:55 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
iglu napisał(a):
lapka666 napisał(a):
ale wczesniej nie bylo tego problemu. ale w sumie grzebalem w gniezdzie tylniej lampy. przeczyszcze jeszcze raz styki.


Wiec sciagnij oslone wykadzinowa na boku(tam gdzie idze instalka) i zobacz czy sie gdzies cos nie przetarlo...mi to bardziej wyglada na jakies zwarcie...ale moge sie mylic...chociaz gdyby to bylo zwarcie to czemu na wyzszych obrotach jest oki...nie wiem... :wstyd:

mylisz sie w swoich wypowiedziach....sprawdz styki a szczegolnie masa :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
lapka666 napisał(a):
no wlasnie ale wczesniej bylo okey wiec moze cos po tym moim grzebaniu bo w sumie to czemu na prawej jest ok? a i czy to moze miec wplyw jakis na falowania na gazie?


Co do falowania na gazie to nie wiem...ale po co tam grzebales??Podlaczales cos??Moze jak podlaczales to moze nowe urzadzenie robi zwarcie.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 13:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
iglu napisał(a):
lapka666 napisał(a):
no wlasnie ale wczesniej bylo okey wiec moze cos po tym moim grzebaniu bo w sumie to czemu na prawej jest ok? a i czy to moze miec wplyw jakis na falowania na gazie?


Co do falowania na gazie to nie wiem...ale po co tam grzebales??Podlaczales cos??Moze jak podlaczales to moze nowe urzadzenie robi zwarcie.

co ty caly czas z tym zwarciem....dawno by spalil samochod lub instal. elaktryczna:P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 14:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
zbigniewst napisał(a):
mylisz sie w swoich wypowiedziach....sprawdz styki a szczegolnie masa


Panie Zbigniewie...moze sie i myle...kazdy ma prawo ;)

Ale z masa to dobra opcja ;) :)



zbigniewst napisał(a):
co ty caly czas z tym zwarciem....dawno by spalil samochod lub instal. elaktryczna:P


Nie kazde zwarcie pali odrazu samochd badz instalacje ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 14:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
hehe jakie sprzeczki :) grzebalem bo mi tylnia lampa przerywa a szczegolnie szaro-czerwony kabel w wiazce. przeczyscilem pilnikiem w miare styki i spsikalem kontaktem styki i pozniej patrze ze takie jaja. chyba musze podoginac styki i przeczyscic dokladniej to dziadostwo :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2009, 14:03 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
iglu napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
mylisz sie w swoich wypowiedziach....sprawdz styki a szczegolnie masa


Panie Zbigniewie...moze sie i myle...kazdy ma prawo ;)

Ale z masa to dobra opcja ;) :)

kazdy ma prawo...ale pisac trzeba rozsadnie i jak ma sie wiedze a ja jako elektryk stale slysze o zwarciu to mam prawo uwazac ze cos nie tak :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL