Witam. Mam ten sam błąd
http://clip2net.com/s/ispzO4 ( kontrolka od ASC nie zapala się na stałe ) i to się dzieje od momentu jak wymieniłem olej lub mechanik wymieniał mi gume przy przepustnicy bo była pęknięta . Jeźdzę już z tym muleniem ponad rok i nikt nie umie mi pomóc , dodatkowo wyskoczył mi ostatnio taki błąd
http://clip2net.com/s/ita1Nl . Bardzo proszę o pomoc bo auto jak je kupiłem rwało jak szalone a teraz to tragedia. Mechanika już zmieniłem na możliwie najlepszego czyli siebie

Sprawa bardzo pilna bo jeźdzę chyba w jakimś trybie awaryjnym b0o mam jakieś dziwne odczyty w zakładce patrol adaption
http://clip2net.com/s/ispyvR . Wydaje mi się , że te błędy mają z sobą coś wspólnego . Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Chyba nikt nie pomoże poza kolegą RobertTOEZ . Trzeba zajrzeć co tam przy przepustnicy bo mechanik mógł coś źle zamontować , przeczyścić złącze przepustnicy , sond lambda i możliwie wszystkiego łącznie z złączami przy DME na odpiętym akumulatorze. Dodatkowo sprawdzę ciągłość przewodów i ich opór , nic więcej nie przychodzi mi do głowy . I zapomniałbym , pacjentka to BMW E46 323i

Mam nowy trop a w zasadzie kolejną część do sprawdzenia według tego diagramu muszę też sprawdzić przekaźniki oraz bezpieczniki
http://clip2net.com/s/ivbn6E .