BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czy wentylator powinien krecic sie cały czas?
PostNapisane: 17 listopada 2007, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Garwolin
zauwazyłem ze wentylator obraca mi sie cały czas nawet na zimnym silniku ,chyba raczej cos nawalilło bo powinien sie załanczac dopiero po przekroczeniu 90c jak jest u Was
motor 1,6 m43 ewentualnie czego moze to byc wina

_________________
witam


Ostatnio edytowano 20 listopada 2007, 23:05 przez Darek Odziem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
tuż po odpaleniu silnika (zimnego i ciepłego) visko (wentylator) powinien chodzić na wysokich obrotach, po pewnym czasie obroty powinny się zmnierjszyć a zwiększyć kiedy jest potrzeba chłodzenia silnika
Jeśli u Ciebie cały czas chodzi na wysokich obrotach to może być to znak, że poprzedni właścicel zablokował wisko na stałe (co nie jest dobre), Wówczas należy zmienić wisko (tylko na nowe, kozt ok. 150pln)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 18:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
ja tez mam tak w swoim bmw : jak włacze motor to wentylator działa(wersja elektryczna) ale jak ostro sie silnik zagrzeje to włacza sie tak jakby 2 biegi i słychać ze bardziej intensywnie chłodzi także mysle ze jest ok / motor M44 bmw 318is coupe/

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 13:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Garwolin
wogule silnik ma problem z utrzymaniem stałej temperatury wskaznik nie dochodzi do stałej temperatury tzw 90c a jak włacze nawjew na 2 bieg to spada czego to jest wina

_________________
witam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 13:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
rorafalki napisał(a):
tuż po odpaleniu silnika (zimnego i ciepłego) visko (wentylator) powinien chodzić na wysokich obrotach, po pewnym czasie obroty powinny się zmnierjszyć a zwiększyć kiedy jest potrzeba chłodzenia silnika
Jeśli u Ciebie cały czas chodzi na wysokich obrotach to może być to znak, że poprzedni właścicel zablokował wisko na stałe (co nie jest dobre), Wówczas należy zmienić wisko (tylko na nowe, kozt ok. 150pln)

Pisząc nowe i pisząc 150pln masz chyba na myśli jakieś OTSY czy inne łajna. Te wiska są cały czas załączone, wyją za każdym dodaniem gazu, choć nie są całkiem na sztywno.

Lepiej dać ponad 200 zł za behra czy sachsa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
pitekantrop napisał(a):
Pisząc nowe i pisząc 150pln masz chyba na myśli jakieś OTSY czy inne łajna. Te wiska są cały czas załączone, wyją za każdym dodaniem gazu, choć nie są całkiem na sztywno.

Lepiej dać ponad 200 zł za behra czy sachsa.


zależy kto gdzie kupuje :P ja swoje (Sachs) kupiłem w IC za 156pln, przykro mi, że Ty przepłacasz :zdziwko:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 14:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Markuszow
moze nietyle zmodernizowane przez pioprzedniego uzytkownika tylko poprotsu sie zuzylo, a visko chodzi roznie zalezne od zmiany obrotow, niema stalej predkosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 15:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
Doktor napisał(a):
moze nietyle zmodernizowane przez pioprzedniego uzytkownika tylko poprotsu sie zuzylo, a visko chodzi roznie zalezne od zmiany obrotow, niema stalej predkosci

Nie, gdy jest ROZŁĄCZONE, kręci się cały czas powoli, nawet jak dodasz gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL