Ale, co Ty wygadujesz

oczywiscie ,ze mozna sprawdzic. Brak mozliwosci sprawdzenia poziomu oznaczałby,ze wszelkie dolewki by były w ciemno co jest nielogiczne.
W tej skrzyni olej sprawdza sie tak-
1 sprawa- olej w skrzynce musi miec ok 30 'C i absolutnie nie wiecej niz 50'C - im blizej 30 tym lepiej
odpalasz auto, właczasz światła oraz, jesli masz - klimę
pozniej przełaczasz po poszczegolnych biegach - R , D , 4 , 3 , 2 i znow 2, 3, 4 ,D i R i pauzujesz na kazdym biegiu z 2 -3 sekundy. Przy czym w pozycjach 4 , 3 i 2 koniecznie musi byc wlaczony tryb zimowy skrzyni * , zeby skrzynia faktycznie właczała biegi 4,3 i 2 bo w trybie E to bedzie caly czas bieg 1 . Na koniec wrzucasz P a w tym czasie druga osoba odkreca korek napełniania - jest od od spodu skrzyni , na samym srodku misy olejowej , duzy imbus 17 . Po odkreceniu korka ma sie polac olej. Jesli nic nie leci - przygotowana wczesniej strzykawka z olejem i pompowac az sie zacznie przelewac. Zakrecic i gotowe.
W kwestii oleju - albo oryginał LONGLIFE SHELL LA z ASO, albo czerwony CAstrol TQ Dex III przy czym ten drugi zmieniamy nie co 100 a co 40 tys km.