BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] szpera
PostNapisane: 14 lutego 2007, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: oÂława
hejka mam pytanko czy szpera występuje w karzdej e36 325/328 coupe albo sedan czy w niektórych egzemplarzach odczego to zalerzy pozdro.

_________________
pawlo


Ostatnio edytowano 14 lutego 2007, 22:11 przez pawello, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2007, 22:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
szpera była na liście wyposażenia opcjonalnego więc jeśli pierwszy właściciel sobie kupił to powinna być. ewentualnie każdy następny właściciel mógł ją sobie zamontować we własnym zakresie. standardowo była tylko w m3.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Lublin
czy jest możliwośc zamontowania jej do E39??? jak to wogóle wygląda i jak się to montuje,bo ja tylko słyszę szpera i szpera a tak na prawdę to nie wiem dokładnie co to jest choc wiem co daje. :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
na szybko to blokada mech. różnicowego ale zależy jeszcze ilo procentowa szpera bo jak do normalnej jazdy to raczej nie widzę potrzeby jej zakładania chyba że chcesz fajne boczki na zakrętach zaliczać auto za szperą łatwiej wpada w poślizg ale i jest łatwiej je z niego wyprowadzić

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] szpera
PostNapisane: 17 lutego 2007, 11:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
pawello napisał(a):
hejka mam pytanko czy szpera występuje w karzdej e36 325/328 coupe albo sedan czy w niektórych egzemplarzach odczego to zalerzy pozdro.


a jak poznac czy ma sie szpere? :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2007, 15:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
unieś tylną oś, zakręć jednym kołem ... jak drugie zacznie sie kręcić w tą samą stronę to masz :) na mostach ze szperą jest też wybita litera "S"

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: oÂława
jeszcze mam jedno pytanko czy ją sie odłącza czy jest na stałe jak ją sie ma?

_________________
pawlo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie wyłącza sie.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 16:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
nie na kazdym jest nabite S ja mialem juz 2 przypadki co byla szpera a nie bylo litery S... a co do odlanczanie to sa tez takie mechanizmy do zamontowania ze pneumatycznie robi sie szpera 100% albo wogule bez... ale to baaaardzo drogi gips :(

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 17:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
jesteś pewny że była szpera i nie było "S"? i to w oryginale tak czy wkład był przekładany?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 18:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
z tego co pamietam to były szery bez nabitej literki i to były oryginały. załanczanej szperw w 100% nie było oryginalnych.

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Bangkok
Przede wszystkim należy pamiętać, że wspomniane "S" nabite jest na blaszce znajdujacej się pod jedną ze śrub dekla dyfra, przed liczbą określająca przełożenie dyfra...

_________________
We Drive Together, We will Die Together.
Faster Than Enough, Forever...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
i na obudowie ... wielkosci 5-7cm

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
Zgadza sie na tabliczce z przelozeniem bylo nabite ale na obudowie nie... orginalny dyfer nie zmieniany w e36 m3 3.2 z 96r napewno nie rozbierany i orginalny...

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 23:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
bo po co maja oznaczac na obudowie z m3 skoro wszystkie miały szpere ...

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 09:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
a ta na obudowie to jest wybita w metal, czy odbita farbą literka S :?:

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 19:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Farbką...

_________________
///Brak reklam na forum///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2007, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
Deyna napisał(a):
Przede wszystkim należy pamiętać, że wspomniane "S" nabite jest na blaszce znajdujacej się pod jedną ze śrub dekla dyfra, przed liczbą określająca przełożenie dyfra...

u mnie tak właśnie jest, a nie ma na obudowie.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 00:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: [ LB ***** ]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79102
a jak sprawdzić na wyjętym dyfrze czy szpera sprawna :?:
bo ma tabliczkę S 3 45 i napisane farbą S na obudowie, ale jak nie wiadomo czy sprawna, czy to sie często psuje :?:

_________________
E46 330Ci CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2007, 00:58 
Robik napisał(a):
a jak sprawdzić na wyjętym dyfrze czy szpera sprawna :?:
bo ma tabliczkę S 3 45 i napisane farbą S na obudowie, ale jak nie wiadomo czy sprawna, czy to sie często psuje :?:

Najlepiej na asfalcie :hyhy:

Zakladam ze jesli auto wyjechalo ze szpera z salonu to jest ona wpisana w VIN. Wie ktos jak jest oznaczona tzn chodzi mi o cos w tym stylu:
704 M SPORT SUSPENSION
719 SPORTS EDITION

Wie ktos ??

EDIT:

Google.pl i jest tam wszystko :wstyd: :wstyd: :wstyd:

209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL