BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Przekładnia (Wąs)
PostNapisane: 15 grudnia 2016, 00:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: 520
Kod silnika: M50B20
Witam, od kilku miesięcy wymieniam sobie zawieszenie w swoim BMW E34 2.0 (150km) 92r

Wymieniłem:
Wahacze górne/dolne
Wspornik drążka, oraz sam drążek środkowy
Amortyzatory przód wraz z poduszkami
Łączniki stabilizatora, oraz niedawno gumy stabilizatora.

Zawieszenie mam z przodu sztywne, poza jedną rzeczą.
I tutaj pierwsze pytanie: Luz na wąsie od przekładni kierowniczej mam, szarpiąc drążek środkowy, wąs ma luz góra/dół, idzie go jakoś usunąć, lub na co się szykować do wymiany przy nim.
Kanału własnego nie mam, raz na jakiś czas do warsztatu mam możliwość zajechania na godzinkę i porobienia sobie, także chwilowo muszę zebrać informacje o nim.

Próbuje zlikwidować efekt pływania po drodze, jest o wiele lepiej, ale nadal muszę szukać przyczyny.

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] Przekładnia (Wąs)
PostNapisane: 15 grudnia 2016, 10:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Cz-wa
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
A sprawdzałeś czy wąs jest dobrze dokręcony do wieloklina przekładni?
Jeśli nie to,to pozostaje przekładnia regeneracji lub wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL