BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z obrotami pomozcie
PostNapisane: 2 grudnia 2007, 17:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: slaskie
(e-36) 316 m40 problem z obrotami. Mam problem moje autko spada z obrotow niechce jechac dusi go strzela puka szarpie itd. dopiero jak wcisne gaz do dechy zbiera sie powoli a powyzej 4 tysiecy juz idzie. Wymienilem swiece kable przeplywomierz powietrza wszystkie filtry a na komputerze niepokazuje bledow z tym ze niekiedy idzie normalnie?? pomocy?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 00:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Sprawdź wtyczkę od sondy lambda czy nie została zalana wodą. Możesz także odłączyć sondę dla upewnienia się, czy nie jest uszkodzona (poprawa w pracy silnika)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 11:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: slaskie
hejka dzieki kolego juz to mam zrobione ale dobrze doradziles to byla sonda lambda miala zwarcie i za bogata mieszanke dawala dzieki serdeczne i pozdrawiam!!! :) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 22:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
hehe wlasnie mialem pisac podobny temat ale myslalem czy do roberta nie pisac chyba powinnismy sie sciepnac na jakas dobra flaszke dla ciebie !!!!!!!!!!!! powaga jestes wielki .


A teraz moje pytanko opisze moj problem . bardzo podobny .

Auto BMW e36 silnik 1,6 m43

rok temu bylo tosamo

2 dni temu o 4 w nocy jade sobie all ok az nagle czuje że deptam na pedal a auto tak jakby ktos z tylu trzymal jesli zatrzymam pedel w miejscu to czuc szarpanie jedyne co wtedy dziala to docisniecie pedala na max wtedy idzie normalnie . I od tamtej pory tak co chwile . Dzis rano wsiadam i auto dziwnie dobrze jedzie wkreca sie na obroty jak nigdy naprawde swietnie sie nakrecalo tak delikatnie po 10 min znowu zaczyna tracic moc i musze gazowac :/ .

jak wszuce mu luz i patrze co sie dzieje to auto prawie gasnie wraca na obroty az wkoncu zgasnie podobnie sie zachowuje jak odlaczy sie ten kabel od przeplywomierza wiec myslalem ze to tu moze byc cos nietak identycznie sie zachowuje jak jest dziura w rurze od przeplywomierza ale sprawdzilem niema .

Wiec mowicie by sprawdzic lambde a gdzie ona ??? .( podpieta do rury wydechowej czy jak ) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 22:53 
Dokładnie to wkręcona w rurę wydechową. Najlepiej, jak wjedziesz na kanał. Trudno jej nie zauważyć. Na pewno jest przed katalizatorem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2007, 11:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
moze to glupie pytanie bo na logike to wim :P


Czy w sondzie lambda we wtyczce powinien być płyn ???? czy poprostu jakies dziadostwo mi sie tam dostalo bo wypiolem wtyczke obracam ją a z 1 styku elektrycznego leje sie ciurkiem plyn , wylac go czy zostawic ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 15:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: slaskie
no witam w sondzie nie owinno byc zadnego plynu jesli doszlo do zwarcia to auto nie bedzie chodzic a objawy beda takie jak opisujesz wiem bo to przeszedlem wykrec ja i zobacz jaka bedzie reakcja a jak bedziesz wymienial to kup oryginal z boscha nie kupuj podruby pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL